petak, 04.06.2004.

ribe

denes sem se ižel malo prohodati z đekijom do goric jerbo je grdo vreme i nije mi nikaj za delati. mama je preveč finoga obeda složila jerbo je spekla ribe kaj mi je jeden pajdaž donezel kaj se zaozbiljno bavi z ribičijom i svaki den ide na dravu i nalovi i štuke i some i patuljaniče i sega vraga. a meni je najbolje jezti šarana. i dok jem ribe mam se setim dede od davorice kakve smo ž njim imali kravale. jemput sem dožel k davorici a ima tome več i leto dana i oni su baž jeli nekakove ribe i onda je mama od davorice rekla brankec odi jezt z nama al je mene bilo sram i onda jož jemput odi jezt, odi jezt i ja sam si sel zastol i zel si komada. al je deda od davorice rekel znam ja branko da ti fest morež pojezti i onda se je žuril kak lud jerbo je mizlil da nebu dosti rib za njega. al je rekel jotec od davorice stari naj si tolko v laloke rivati jerbo se zagutiž a deda je rekel ti buž meni rekel da se zagutim kaj sem pol drave rib pojel i znam za saku kožčičku gde se. i jož nije stigel ni zgovoriti i samo je začkomel i počel je z rukami lamantati kak ponoreni. hroptal je kak pajcek dok mu grkljana prerežež. mama od davorice je zavriščala gotovo je gotovo je japica nam vmirjaju a jotec od davorice je skočil i prijel dedu pod ruke.
davorica se je razbečal kak malo dete naj deda vmrti naj vmrti. al deda nikak da dojde k sebi. samo se je skvrčil i rival si prsta v zube i hroptal. onda ga je jotec od davorice polegel rastegnul mu laloku i porinol mu przta v grkljan kaj kozt zvadi al je samo vrtel przta i nižt onda je deda oztal bez zraka i vgrizel je zesvom snagom joca za przt a ovaj dok je zakukurikal. norc stari puzti przta ak te šubknem vglavu mam ti kraj bo, puzti przta dabogda se zagutil do kraja al deda ne pužta i onda jotec viže nije mogel zdurati kak ga je bolelo i stiznul je šaku i dedu pravac vnos. i deda je otprl zube. kakva je to zbrka bila mama i davorica su javkali naj deda vmrti jož ti nije čaz, a jotec si stiskal prsta a deda se je gutil. onda sem ja rekel davorici primi ga fletno za jenu nogu ja za drugu kaj ga okrenemo na glavu. bogme smo ga požteno stepli kaj je skoro se scurelo žnjega al kozt ni makac. onda je davorica popuztil i deda je opel na glavu a ja sem ga brže bolje prijel oko rebri i stisnol ga kak sem god jako mogel i onda je kozt pod velikim pritizkom zletela vun i mam je bil kraj. deda nije pol vure mogel dojti k sebi jerbo mu je glava naotekla i krv mu je z nosa curela kak luda a jož mu se i den denes vidi kak da mu je jedno rebro malko napuklo al k doktoru nije štel iti kaj ga nebi oztavili v bolnici na operaciji a toga ga je jako stra. tak se ja toga navek setim dok jem ribe i skoro kaj se ni sam ne zagutim dok se počnem smejati tome. pozdraf uskličnik
- 15:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>