petak, 21.05.2004.

prek glave

denes sem se za malčice zmazal zjenim idijotom tak mi je prekipelo prek glave kaj su mi vuva se zvručila. z onim norcom đurinom od jajčarine babe kaj jajca prodaje. taman sem ižel v dučan nekakve bedaztoče pokupuvati il orbita gumije il nekaj jerbo mi je mama dal nofce i ižel sem prek mozta i naišel je đurina na biciklinu i nekek mu se je kvragu guvernal zvrtel i tresnol je na azvalt kak ruška. scurel je kaj sem pomizlil da si se zube bu sporazbijala. al je to bilo smežno. malo kaj nisem krepal od smeja. a taman je ižel nekam jajca prodaval i sel je na kesu i se se je sporazbijalo. ja sem se tak sfrkal od smeja kaj me je čerevo prebadalo i nisem mogel dojti do zraka a đurina se je zdigel i pravac na mene kaj se ti meni imaž zmejati neotesanec jeden neotesani šaku je k meni zamanol i zamalo me je po nozu otepel al sem se na vreme zmeknul i samo je navaljival i navaljival i čudaj mi je toga i prostote svakakve nazdeval. ej al mi je onda sprekipelo i ja pravac na njega i dok sem ga prijel za vrat i rekel mu pazi đurina pazi kaj govoriš zotim se ni za šaliti jerbo te sat tu zagutim na mestu kak se mački gute i hitim te pod most kaj ti mam bu klinkalo na cirkvi. i onda je pravac utom čazu od jendrešinke sin dobežal i prijel me je za ruku i rekel je brankec naj lud biti kaj peš v rešt za takovu budalu služit a đurina je kake zec skočil na biciklin i pravac doma kakme seje splašil i torba mu je ostala i se. al da neje od jendrešinke sin dobežal sakaj je moglo biti kak me je zrasrdil. a onda sam otišel k davorici jerbo je denes došel doma i skup smo dedu pothitno zajebavali kak mu je nerostec pobegel. pozdravaljam.
- 15:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>