četvrtak, 20.05.2004.

pobegel

huh kakje denes bilo vruče. kaj su mi težke kapi znoja curele z glave. bil sam pri davorici doma i mama je njegova rekla da bu davorica zutra došel z bolnice doma i to bi bilo baš lepo. i onda taman dok sam krenul da bum doma otišel deda je od davorice napravil takovu glupozt kaj se ljudi budu imali tri tjedna očem spominjati. rekla je mama od davorice da je on obični stari i nespremišljeni starec i da nikaj više pod milim bogom ne razme. i kaj bi bilo najbolje kaj opče više nebi z hiže ni vun išel. zmislite si kaj je napravil. išel je svinjama davat napoja i nije koce dobro spozaprl a oni imaju preveč zločestoga nerosca. i onda je nerostec malo podbol vrata i zbežal je van. ajaj kakvi so to bili kravali. deda ga je parput lupil po hrptu i rekel mu je kamčeš vrak jeden neopsuđeni nebuš ti mene zajebaval. onda je nerostec načistam sponorel. ja sam samo ostal stati na mestu jerbo sam čul da tak životinja dok spomahnita se nesmež ni malu malu mrvičku pomeknuti i onda ona pomisli da si ti kip il nekaj i da te opče nezprimeti. i ja sam tak stal i on pravac na mene a deda je vikal beži branko strela vute božja lupila bež jerbo te bu strgal. al nije moj vrak bedazt ja to znam da se nesme pomikavati i stal sam mirno kak stup gorični. al dok me je oplelkaj sam mizlil da mi pamet stane. ja sam mislil da mi se zvezde bodu popadale z glave. vrušil me je na zemlju kak perce. i to mi opče nije jazno zakaj me je napadnul a ja sam stal namiru kak da sem od kamenja zezidan. taman sam si pomislil da mi je obadve noge spotrgal. i onda na vulicu a mi za njim i povleči potegni al ga nikak nizmo mogli vloviti. samo je bežal od nas kaj da su si vragi v njega zašli i samo su mu sline suktale zubi vun. i onda je došel suzet jozip kaj je jako pameten čovek i kaj se je na velikima školama vučil i rekel je kako bizmo uzeli u obzir njegovo sztanje moglibismo zaključit da bi njega žemka mogla primiriti il tak nekak slično je rekel jerbo je meni to strašno težko popamtiti te struđne reči. i rekel je nek dopeljamo prasicu pa bi morti se nerostec primiril. i mam smo potegli v moj kotec i z prasicom van a mama je vikala kam ju vlečež ak te ja primem se ti noge spotrgam oztavi prasicu na miru a ja sem joj rekel bolje ti je mama da čkomiš jerbo se tu o struđnim pozlima dela i ti to nemreš zrazmeti. jerbo je tak suzet jozip rekel. al ju nerostec opče ni ni poglenul. i onda je suzet jozip rekel a pogledajte gozpodo kakvi su mu samo testizi naotekli onče sad na žemku navalit. al on ni mrdac k prasici. dve vure smo ga naganjali po vulici i nikak žnjim na zelenu granu. a on je bil se bolje bezni kak cucek dok pobezni. i onda je jozip rekel gozpodo možda bizmo trebali pozvati veterinara da ga uzpava sa strelicom. al mi to i nije bilo preveč jazno o kakovoj se strelici govori. a onaj čovek kaj je lovec je izto več bil tam i rekel je bilo bi bolje da ja njega znajperom opletem pod plečku i mam bi se primiril a mama od davorice je rekla opletem ja tebe zekirom pod plečku i tebe i onoga staroga norca kaj nezna vrata zaprti. a jena baba je stalno visela na obloku i zmejala se kake nora a opče zuba ni jenoga nema i več mi je svarno dožlo da ju steram u kuraz al sam se zkontroliral kaj me nebi slučajno mami rekla pa bi onda tek nadrapal. i onda se je nerostec samo odjemput primiril kak da mu je neznam kaj došlo v glavu i lepo je nogu pred nogu samo otižel v dvor i sam je otižel v svoj kotec a suzet jozip je rekel da je to njega nekakova noztaligija povlekla k domu njegovom a ja opče nizam videl nikoga da ga nekam vleče jerbo je neroztec pozve sam otišel doma. i mizlim si da taj suzet jozip opče nije tak pameten kak se o njemu govori i da mu se to samo v glavi priviđa kak i onome z bradom onom smežnom na televiziji kaj stalno popeva kak su ga naganjale prikaze čez šumu al je bil pijani. al me je mama tak oplela dok sam došel doma jerbo je bila stražno srdita kaj sem prasicu išel znemiravat. kaj me jož i sad pod rebri prebada.
- 23:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>