ponedjeljak, 17.05.2004.

gnjoj i jajca

sad sem baž došel od mižkine. bogme sam se fest nadelal a i nisam mislil da bum tak dugo ostal. a nisam nižt baž nižt jel i sat mi tak v želucu frče kaj bi mogel vola na eks zmazati. dožel je po mene mam v jutro. baš je bilo trifrtalja osem prešlo. odi brankec hitno k meni kaj mi samo nekaj pomožeš za pet minut smo gotovi. evo sat pem mižko samo da si malo v zube denem. i več sam si bil malo špeka narezal. ma nikaj naj jesti. i još je dvaput rekel nikaj nikaj pri meni bumo jeli sat žena več jajca peče i ima sega. i onda nizam ništ jel. rekel je da mu samo jenoga kotača pomorem na prikolici podiči kaj ga zmenja jerbo mora iti gnjoja vozit. ja sem to podigel i on je prijel i zmenil i bili smo gotovi zataj čas. al je baba več bila dožla nisam si ni mislil da nebu vježtica dožla glet jerbo ona se mora videti. brankec a gdi ti je đekica kaj ga nisi dopeljal kaj bi malo štakore lovil po našemu dvorižtu jerbo se je čudaj toga nakotilo. a dok idu veterinari po vulici otrova nosit onda zaključaju sa vrata kaj nebi morali platiti. mam sam bil lud. prokletinja jena stara mam za đekicu pita kaj bi ga pak zaprla i ja sam bil lud. i stalno i stalno kaj ga nisam dopeljal. onda sam rekel mižkini. mižkina nek se mekne jer ako ju ja po toj laloki opatrnem kaj se mam vruši kaj ju bute zdenom vodom polevali. onda joj je mižko rekel idi risat baba a ona je donesla stekla kaj bu nas risala. onda je mižko rekel daj mi samo pomori porinuti prikolicu i mam pemo jezt. to su reči mižko. kaj sam bil gladen kaj sam z velikom voljom rival prikolicu. sat samo jož da hitim par put gnjoja na prikolicu i idemo jezt. na primi branko pak i ti kojiput zabaci. i tak smo celu prikolicu nahitali a ja sam pital kaj z jajci a mižko je rekel da onda valjda još nizu gotova kad nas več žena još nižt ne zove. a baba je samo risala i dalje. i onda je rekla kakste lepo izpali na sliki još samo kaj nisi đekicu dopeljal kaj bi i njega dela. mam mi je dožlo kaj bi ju z vilami prepičil. i onda smo otpeljali tu prikolicu na mekotu i stovarili a ja sam si mislil pa sad valjda dok se vrnemu sigurno buda ta jajca več gotova. al još nizu bila. i samo me je nekak odugovlačil al sam ja to sprokužil da nebu nižt od jajci i ničega i onda sam mu rekel mižko jasat moram hitno iti doma jerbo mi bude moj prijatelj z njemačke poslal emajla na kompijuter a to se hitno mora z tim poztupati jerbo sam znal da on to nižt ne razme i onda sam otižel doma. i još sam mu kojekaj onak po stručno nadrobil a on je samo z glavom klimal kaj da mu je se jazno a bež je bedak. e jezam ga baž lepo zajebal a on si je se taman mislil kaj bi mu još jenu prikolicu nahital al si je krivoga nažel za pošikavanje. nis ja baž tak bedazt. i sacam se baž tak najel jerbo je mama guljaša skuvala a onoga sam špeka hitil đekici i rekel sam mu samo nikam nejdi đekica z dvora bez mene jerbo ti se stražne nevolje bi mogle zadesiti. a on je pametni cucek tak me pogledal kaj da saku reč razme. to je pravo čudo kak te baž pravac v joči gledi. sat moram iti jerbo imam još čudaj toga za zbaviti.
- 12:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>