nedjelja, 16.05.2004.

dok smo opali

davorica je snočka pak malo zaglibil. ja sem bil pri meži i dok sam se vračal navrnol sem se do njega al je rekla njegva baba branko nižt od vaše ribičije jerbo je davorica naranje došel doma i ni baš lepo zgledal i nisam ga štel zbuditi. pop je pak predikuval koje kaj i bedaztoče a od toga me mam zabolila glava. mi imamo jako smežnoga zvonara i morete se zmisliti da je pak bil nakresan. dok je jemput tak kupil sitniža pod mežom a štenga je tam kak se na okoruš ide i tak se je jemput popiknol i pravac na od staroga mižkarca ženu se spotepel kaj je imala bluzu nekakvu sivu na felge i se si je lakte zguljila onda mu je pop zabranil jer je mižkarec imučen čovek i navek po dvajst kuni dene v škabljicu. i sad mi je dozadno doma a trebali smo iti na ribičiju a mene se je stra samome voziti na njegvom motorbiciklinu od davorice je mu je guvernal sfrkan dok smo ono opali žnjega. već sam i gliste nakopal i se. mama mi je zabranila više gliste vu frižider nametati jerbo to nije hijigenski. i sacam jih ja zel i nazaj sam ih v zemlju zakopal. to dok smo jemput prošlo leto išli na ribičiju to je bilo za štampu prepisati. seli smo na motorbiciklin i krenuli. davorica navek šoferi a ja ga moram malo porinuti kaj se zalaufa i onda zaskočim na sic jerbo mu je težko povleči zmesta. al je rekel davorica da bi moral mažinu sfrizirati pa bi vlekel kaj zmaj. jerbo nekat dok treba malo prikočiti ja pak moram skakati dole i porivavati ga i zato davorica pazi kaj čim manje zakočiva. ja opče nisam videl kak se je to dogodilo jerbo navek moram spuztiti glavu dole. to mi baž i nije jazno al veli davorica da je to zbog nekakvoga odpora zraka. samo nam se je odjemput zadnji kotač zanesel nalevo i guma je počela cvileti i v času smo bili na asvaltu. rekel je davorica mi pozle da je štel nekakvoga trektora preztiči kaj nebu moral zakočivati al motorbiciklin nije štel kak treba povleči pak je dvorica se zateraval i onda mu je nekak vudičnjak f špice zadnje odletel i frknoli smo na azvalt kak ruške. ja sem si samo malo kolena zguljil al je davorica pak moral lamgetu na onoj istoj nogi tri tjedna nositi. i još ga je jotec dobro nalemal dok smo došli doma jerbo je bil lud i kaj mu davorica nebu ništ mogel pomagati a tolko seno za sužiti imaju. pak sam kojiput ga zmenjal. baž mi je žal kaj pak nebum dravu videl. jerbo nam je tam navek preveč lepo. zahitimo vudice pak si zasednemo i polako jemo čipičipze i čekamo da kaj zagrize. jemput sam tak maloga šaraniča vlovil i baž je bil preveč lepi. onda posle nakupimo kamenja hrpu pak se vodu zgađamo ko bu dalje hitil. al moramo paziti da nebi kojemu kupaču slučajno glavu spotrli.
- 12:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>