petak, 14.05.2004.

zbičom

najte me niš pitati gdi sam bil. moral sam pothitno skočiti u dučan jerbo je mama našla čerešnje vu škrinji. to sam još prošlo leto nabral dok se zmislim pa to su čerešjne od staroga trpotca to je vrak od čoveka. jesu. više se na tu čerešnju nemre to je zlo bilo. išli smo ja i davor on se piše davor al ga si zovemo davorica jer je mali i okrugli to mi je najboljši pajdaš. od malih nogu. skupa smo išli taman okraj polovice svibnja na trepocevu čerešnju. to su čerešnje kaj da bi ih stara baba od miškine na steklu narisala. debele i crvene. al su najbolje okraj polovice svibnja. moraš se šuljati jako jer je trepotec vrak i ima biča. sve smo izvidili situaciju po vojnički, davorica se je na nekekvu rušku spuzal i veli. nema staroga, ni konja ni koli. a bicikel. jer zna stari dojti i z biciklom al vu zadnje vreme baš i ne jerbo dokseje zadnji put napil spustil se je z biciklinom niz brek kaj mu je arkada pukla kak se je spotrl. nema ni bicikla idemo na čerešnju. i taman dok se je davorica prvi spuzal na čerešnju ja još nisam stigel a stari vrak trepotec je zbežal s kleti oplel me po nogami zbičom tak kaj su mi zvezde skočile i jasam zajauktal i bež niz breg kak su me noge nosile brzo, al je davorica gore ostal i kaj sad, prikočil sam i sem se obrnul i imaš kaj videti. a i čuti. davorica na jednu granu a trepotec po nogami i na drugu a trepotec po nogami davorica je skakal kak koza sim tam. a ovaj maže kaj su denge ostajale davorica je vriščal kaj mi ga je zastvarno bilo milo. al me je bilo stra i mislim si sad zemen ovoga kolca i opatrnem ga po tikvanji kaj mu mam pukne i zemem kolca i stisnem ga v šaku a trepotec davoricu po nogi i nekak se je pošklizul i opal z čerešnje i bež pa je lamgetu moral tri tjedna nositi. to je bila katastrofa rekla je njegva mama, i više nejdemo na tu čerešnju jerbo mu paz mater škrtu i trepocu. al je sva sreča kaj sam dan prije nabral za dve vrečice i da vam prav velim nije ih baž viže preveč ni bilo gore. zato je mama vikala baž dok sam pisal ono zadnje. branko našla sam čerešnje ajt mam vu dučan po cukora budu štruklji i onda sam ja rekel evo idem mam mama i ostal sam natipkavati i onda je skočila vu moju sobu i rekla sati tu glupost lupim ž kladivcom kaj mam na četvorički pukne pa sam mortal mam bežati. jerbo bi mi zastvarno morti razbila kompijutera i veli da je to samo vrak pri stanju i da toga ni tutrebalo jer po cele dane samo blejim vu tu sliku kak tele vu šarena vrata. tak mama veli. al je ona dobra jako. samo nekat dok si malo potera rakije ona preveč zna srati gluposzti. al i to se opražta kad smo ljudi. i sad mi peče štruklje i baž sam gladen pa idem jezt. pozdravljam uskličnik. sad mi je stražno težko jerbo neznam kaj da denem pod naslov. to mi je navek najteže zmisliti. nikak da mi nekaj dojde v glavu. mislim da bum najrađe del kaj bu pisalo davorica pod naslov
- 15:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>