ponedjeljak, 31.05.2004.

zroval

denes vjutro me je stražna galama zbudila. ja sem si točno pomizlil da je potrez ili smak sveta jerbo sem bil jako pozpan. samo je nekaj zacvilelo i stražna je buka bila a ja na oblok kad imam kaj za videti. jen stari čovek z mojega sela od jozipa nekakova rodbina al dalješnja kaj se zove martin a pičpur ga si zovu jerbo jako sikče dok govori i stalno mu se jezik međ zube plete. a on vam je jako gluv. morti ga neko i pozna. i on se je vozil na traktoru nekakvome starom kaj ruži kak razdrti auzpuv i vozil je pluga zakapčenoga i nekak mu se je plug spuztil a on to nije čul i zroval nam je pol azvalta po vulici to su čuda bila. ja sem skočil i brzo navlekel lače na sebe i vun a pičpur se je samo križal i govoril majka marija pa kak ja nisem nikaj čul a veli mu jozip pa zato jer si gluv a pičpur veli zakaj i tak jeno pet put. a veli mižkina ja sem se na bicklinu kraj njega pedeset metri vozil i maval mu da stane a pičpur je mizlil da ga pozdravljam i samo je nadigel škriljaka i dalje teral traktora. pičpur je stalno govoril samo najte zvati policiju samo najte jih zvati ja bum to se zakrpal. jerbo je pičpur star i opče nebi smel voziti traktora a kamoli i pluga. sat bu pičpur dopeljal mežalicu i bu betoniral grabu a ja pak nebum mogel spati. pozle je dožla baba frčkova a meni su se skorom noge odsekle. mizlil sem si sat dok v zemlju prepanem više me ni buldožer ne zvleče. pitala me je jer morti znam ko joj je tarabe zružil i jel sem koga videl dok sem naranje ižel doma a ja sem rekel ja to nizem videl ko je zružil i opče nikaj o tome neznam a nezna ni davorica sigurno i onda je baba otižla. jož je rekla baba da zna ko joj je zružil tarabe da bi mu se noge spotrgala a davorici bogme ne treba i jož jena lamgeta. i dok je otižla mam mi je bilo lakže.
- 15:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>