srijeda, 26.05.2004.

akcija

ponoči je bila baž prava ludnica morem vam reči. lovec je dožel s pužkom k nama taman dok se je noč počela spužtati i donezel je i metke. i mam za njim je dožel i suzet jozip i donezel je jenoga papera na kojem je se lepo nacrtal i otkud bu lizica dožla i sve. i onda smo si zaseli za stol jerbo je trebalo pravoga dogovora napraviti kak bu tekla akcija. suzet jozip je rekel točno lovecu gdi si mora stati jerbo je rekel ako čemo uzmeti u obzir kako je prožlu noč lizica dožla sa severne strane pa bi mogla i ovaj put i onda je lovec priztal na to i da bude spuzal na koš da ju lakže oplete sačmom. mama nam je kolača diganoga narezala ja sem kojega gemižta potočil i lepo smo se se dogovorili. moje je naređenje bilo da zemem vile i stanem si za štagelj tak da ju spređim da pobegne s te strane i ako bi tu navaljila ja samo spružim vile i rekel je suzet jozip da se ona sama na njih napičiti bi trebala ako jih ja izpravo spružim. al za saki slučaj da si pripravim i jenoga kolca. al je rekel lovec da stražno si moramo paziti da nas ne ogrebe da nebi pobeznili si skupa i rekel je morate stražno na miru biti kaj se niko nebi ni mrvičku pomeknol jerbo lizica je u stanju se to ozetiti jerbo ona ima pozebna čula. jozip je rekel da bu spuzal na tavan i da bu promatral z obloka kak se to sve odvija i situacija. i onda je došel davorica. jedva je uzpel pobeči. i rekel je da je deda zaspal al da ga je on sejedno zakljuđal sobičku njegovu kaj nebi tu dožel i dozađival. donezel si je i jenu letvu na koju je čavla dugačkoga zabil kaj ju oplete ak naleti na njega. i onda je suzet jozip njega poztavil onkraj kokošinjca ak se splaži i okrene na tu stranu. i onda smo si popili jož par gemižtov i jenoga putnoga i krenuli smo a mama je rekla samo nek bi vas se dragi bog čuval a ja sem rekel pa i bu mama. i stali smo saki na svoje mezto i čekali. ja sem bil miren kak kip kaj me lizica ne oseti. negdi okraj dvanajst vur mi je bilo bome več i fezt zima jerbo sem se prezlabo oblekel al se nizam štel pomeknuti ni za trunčicu. a i žgaravica me je se bolje pekla od oni prokletih orejov. saki je čaz nekak zašužkalo al to neje bila lizica. i onda samo odjempu nekakova vika. od davorice jotec je uletel v dvorižte moje i pravac na davoricu jerbo je deda od davorice moral iti na zahod pižat al nije mogel vun sobe i onda je digel dreku i zbudil je starce od davorice. doletel je v gačami kak grom v dvorižte i davoricu za vuva i odvlekel ga doma. davorica je zavijal kak tele. al je lovec rekel sat viže bogme nižt od lizice i skočil je s koža dole. ja sem to jedva dočekal jerbo mi je več bilo tak zima kaj sam jedva stal a suzet jozip je lepo zaspal na tavanu i opče nije nižt čul kaj se je dogodilo i dok smo ga zbudili nižt mu nije bilo jazno ni gde je on ni gde je lizica. onda smo si lepo seli za stol i spili ono se vino do kraja. dok su jozip i lovec ižli doma več se je bilo danilo. oztali bi oni jož al smo malo preveč vikali kaj mama nije mogla spati pa jih je sterala doma a mene spat. pozdravljam
- 11:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>