Stari ljudi su gori od male djece

01 prosinac 2021

Skidam kapu ljudima koji se brinu za stare ljude.

Za malu djecu uvijek nalazim daleko više razumjevanja od odraslih, jer:

Oprosti im, neznaju što čine...


Sa malom djecom je puno lakše, em što ih se može korigirat odgojnim mjerama, em što sa vremenom nauče i ne žele korekcije.
Dok stari ljudi, eh, ego, karakter, sramota, starost, zdravlje, senilnost i općenito propadanje tijela ne ide na bolje da će ponavljanjem usvojit već prirodnim tokom će sve zaboravljat.

Tu je još i psiha nekih ljudi koji kukaju, žele pažnju a u biti odbijaju svaku pomoć i moguće rješenje "dali stvarnog ili imaginarnog problema"

Mama mi doslovno prestala hodat, tata i ja se brinemo sve oko nje. Ona po cijele dane ovisnica o Facebooku. Interesantno jedne noći u 01h uspjela se popet plačući uz stepenice na kat, guzicom strugajući po zidu i rukohvatu sa 100kn i mobitelom u ruci?! Nešto je radila i pukla konekcija facebook app i interneta. I krokodilske suze, platit će mi da joj to popravim.
Kako je uspjela se popeti na kat, a nije u stanju do kuhinje ili kupaone?

Vidim da očigledno glumata, nitko ne zna kako je njoj teško i kakvu bolest ima?
Znam da nisu doktori svi specijalisti, ali sigurno postoji neki koji će joj znat pomoći. Idemo doktoru - NE
Dva mjeseca kao ona zove doktora da se najavi kako nebi čekala na cesti sa drugim pacijentima, evo zima je i - NIŠTA.
Pukne mi film idemo, ne ona iz kreveta ne ustaje, odem ljepo naručim sanitarni prijevoz. Ona se skoro pa neda iz krevata, otimanje.
Naravno doktori žele joj pomoći, neće žena na specijalističke pretrage. Ima jedinstvenu priliku da riješi nekoliko specijalističkih pregleda isti dan na koje se čeka preko godine dana - NE ONA NEĆE.
Čitala je na Facebook da je neka žena otišla na CT i da je par dana kasnije umrla???
Znaš li što je CT? - NE

Kod kuće se žali na vrtoglavice, upada, okreće se sve kao ringišpil. Kod doktora kaže nema vrtoglavice?

Potpisala odbija pretrage, prespava i pošalju ju kući.
Hop došla kući, sama od sebe povraćanje?
Kako natjerati odraslu osobu, još roditelja da sluša i da radi za svoje dobro? Što mi znamo kako je njima. Pa eto kad su svi fenomeni nikada nećemo ni saznati.
Ružno je reći ali moji su bili dobar primjer u životu što da NE radim i ne dovedem se u takve situacije.


Nije moguće pomoći onome tko ne želi da si sam pomogne. Amen!

Da li ubijete zlatnu gusku jer malo ser* ili nastavite skupljati zlatna jaja?

Neki ljudi su čvrsti u svojim stavovima, neki su beskičmenjaci.
No kao mali naučio sam zakone fizike da ne puca ono drvo sa vitljivo na vjetru kao npr. Žalosna vrba, već ono koje je čvrsto i ne popušta pritisku. Podnosi, podnosi i samo u trenutku kad više ne podnosi silu samo pukne i to je kraj.

Po naravi sam vrlo vatren i mogu da buknem lako, no naučio sam da bolje da si malo iskalkuliram i odvagnem benefite i gubitke.
Tako da sam u više navrata "dozvolio" da me pojedine osobe varaju i oštećuju po njihovom mišljenju, sve dok mi se to isplati.
Kada benefit koji donose više nije veći od "štete" onda im naplaćujem razliku. Ubijem gusku i napravim finu večeru za kraj :)

Preporučili su me za jedan posao drugoj firmi, na meni su imali masnu, masnu zaradu, no imali smo dogovor da dobijam dodatne bonuse za dodatni rezultat izvan osnovnog dogovora.
I sve je bilo dobro dok nisam malo po malo učio jednu od osoba koja me preporučila svemu i gdje me je doslovno izgurivao iz svakog dogovora koji bih ja započeo. Te prisvajao sve zasluge za rezultat sebi.

Eh sad, da ne zatomim ego mogao sam otići direktno klijentu, posrat se na kolege, posao, dogovor i sve S***.
No matematika kaže uzmem svoj dio, maknem se sa strane i dokle ide lova neka kapa.
Žalio sam se drugima koji su me preporučili, dobio sam: NAdamo se da budete riješili problem koji imate.

OK, budem ;) Nastavio sam uzimati zlatna jaja od obične guske.

I tako prolaze godine, jave mi da je gotova suradnja sa klijentom. A znam da me čovjek gleda u lice i laže i da dovodi nekog jeftinijeg koji je kasnije sve upropastio i da su naštetili klijentu i izgubili posao svi.

Ljepo sam podvukao crtu, referirao na sva dosadašnja potkradanja i naplatio retrogradno. Uff, sad im se ne sviđa odjednom rješenje. E pa prije ste rekli da se nadate da budemo rješili, eto ja se sad nadam da budu podnjeli istinu i da ono što im je bilo dozvoljeno to je bilo iz interesa. Interes je nestao i sad je pay day.

Mudra izreka kaže:

MOŽEŠ KOLIKO HOĆEŠ, ALI NE I DO KADA HOĆEŠ!!



Dakako svaki slučaj je zaseban. Ne dozvolite mobing, pogotovo ako dajete dobre rezultate, niste drvo promjenite lokaciju.

<< Arhiva >>