FUCK FRIENDS part 2.

24 studeni 2011



Neznam neznam, nije to ljubav, nije to ni prijateljstvo, nekako danas se sve gleda kroz obostrane interese, pa se samim time trguje i tijelom.
Mislim kada gledam te današnje cure, žene gospođe koje se ponašaju bogomdane, kako jedna moja prijateljica kaže: Drže se kao da im je svijet dužan! Jednostavno nemogu ne pomislit da su se precijenile! Više manje kad se sumira sve se svodi na: U SEBE, NA SEBE, i ISPOD SEBE!

Iz te formule možemo zaključit da ako se okrenemo na to da bi kao trebao biti mlad, ljep, uspješan bogat, komunikativan, ne ljubomoran, plaćat hirove, skupu odjeću --- biti sponzor !!bla bla
a njoj je dovoljno što je žensko i ima onu stvar (ok ne govorim o svim ženama ali većina ih je zatrovana time danas). Pogledajmo samo strukturu gostiju po kafićima se opijaju muški, a po restoranima partijaju žene.
I sad kada tako jedna mlada damica očekuje da ju se vodi, časti, financira dolazimo do sljedećega:
u HR se može kupit ilegalno 30 minuta sexa za cca 300-400kn, 60 minuta za od 700kn, manekenke se navodno nude prema novinama za od 200 - 1000 eura sat, ovisno o popularnosti.
Prosječan muškarac bi želio sex 2-3 puta tjedno, ostalo vrijeme je preumoran ili nečim opterećen pa mu se neda. Prosječan sexualni odnos traje oko 12 minuta, recimo da je od 7-30 minuta dovoljno za jedno muško svršavanje.
Recimo da je 3 puta tjedno x 4 tjedna u mjesecu x 400kn = 4800kn mjesečno i neka se jednom počasti nekim posebnim modelom na 1h= 4800+1500kn= 6300kn mjesečno.
I kada model zastari ili počne zanovijetat kao na leasingu uzmete novi model.

A sad kupovat LV torbice i slično jednostavno se ne isplati po toj matematici kada se jednostavnije i jeftinije renta ovako na sat prema potrebi i sa sigurnim ishodom a ne da se curka časti, poklanja i da onda ona ode kući najčešće svome dečku koji je ostao doma da uštedi novac.

Priča mi FF 1 kako se oko nje grebe neki ambasador i da ju želi svuda vodit i financirat, a ja sam bezobrazan i opet redovit mi dođe na XXX. Kao ona bi vezu samnom??? pa kud s njom kad znam što smo sve radili i s kime i da to sve "nije baš normalno" i što sve mogu od nje očekivati, pa gdje da budem sljep pored zdravih očiju ;)

FF2 javlja mi se kako joj dragi u inostranstvu a onda izađemo i malo se jebuckamo usput.

FF3 zove kao ide dragom a leti preko moga grada pa će svratit na dan dva da se malo "vidimo" podsjetimo na prošle dane i kao njemu, eto bila je neki dan svratila i XXX i znam da ide dečku.
i sad vi meni recite: Što je bolje biti dečko kojeg varaju?? ili FF koji točno zna na čemu je??

FF0 - ona nebi vezu, nebi obavezu, ne traži ništa ali ih probava dok ne nađe pravog, i kad joj se digne dođi i odradi ju, a kad nema nekog onda vibratoru mjenja baterije, no nemoze 2 tjedna bez K* izdržat, ali ipak kao nebi sirovi sex kao hoće neko maženje, kino, da skuha neku sitnicu?? mislim kaj ubacit tjesto iz vrećice i neki umak iz limenke...

FF4 - sad je politički opterećena stranka joj možda pobjedi- e ona nebi vezu, ona bi vezu, ona bi slobodu ali da ju drugi nema... MA sve može! SHIT kako si tako flegma sve može? A kaj bih trebao živcirati se? ma sve može sto se dogovorimo i znam na čemu sam i ako mi to paše ;) Joj ona mene voli, da da nije prošlo ni tjedan dana on prekida naših FF susreta i kao ima dečka.. i treći tjedan kod mene da se podsjeti kako nam je bilo po ljeti... ccc

FF5- ona nije sponzoruša ali bi voljela to biti, da da vježbaj ali drugdje..

neznam neda mi se nabrajat.. sve je bez obaveze, sve je kada svima paše i ništa nije sigurno.. i svi smo sebični samo svoj užitak gledamo


<< Arhiva >>