
Iako ovaj post baš i nema veze sa brakom, ima neke poveznice i sličnosti. Ovih dana i nisam nešto za kompjuterom od sina sam opet dobio "poklon" kašljem danima, bio na slikanju pluća i analizi krvi. Kako kažu prema nalazima još malo i upala pluća bi bila sigurna!
Odmaram, kašljem, odmaram, sin isto kašljuca no njemu je sada već sasim bolje. Tako je to kad se ima dijete, djeca se igraju sa drugom djecom i jedan se razboli pola slijedi za tim.
Prošle godine surađivao sam na izvedbi reklamne kampanje za jednu firmu.
Odabrani su ciljni mediji, ciljna skupina, napravit sav press i promo materijal, napravljeno je sve po protokolu! No stjecajem okolnosti a i dobro što je tako bilo, vlasnik firme nije baš bio u stanju platit ogroman novac za reklame jer je neplanski previše uložio u posao.
Sređeno mu je brdo besplatnih PR objava po medijima. I tako smo ljepo mogli pratit uspjeh ili totalnu katastrofu pojedinih medija.
Recimo jedan dvomjesečnik koji se dijeli u nekih 10.000 primjeraka iako je to ciljna skupina imao je odaziv 8 ljudi od toga uslugu je zaista kupilo 3-4.
Oglas kada bi bio plaćen koštao bi oko 8.000 kn!
Znači preko 7.000 kn bi bio gubitak!!!!!
Slično se ponavljalo i sa drugim medijima, dok za jedan na koji uopće nismo nešto računali je odaziv bio superioran u odnosu na sve ostale zajedno! !
Ostaola su još 2 magazina i onda točno možemo definirat za taj posao koji je medij uspješan a koji nije.
No niti smo mi izmislili toplu vodu niti je to neka pamet, ali istu stvar doživljavaju i drugi, našao sam vijest kako je i GOOGLE nešto slično eksperimentirao sa oglasima u papirnatim izdanjima novina!
http://www.betanews.com/article/Google_Expanding_Newspaper_Advertising_Program/1167259234
Zato je meni internet super, možeš trenutno pratit statistiku tko i odakle je došao, koja kampanja je uspješna a koja ne, i u hodu modificirat.
PRECIJENJENE MOGUĆNOSTI DOMAĆIH MEDIJA
13 siječanj 2007komentiraj (6) * ispiši * #
