Svibanj - Prosinac

Iliti na engleskom; May - December. Termin se odnosi na veze s velikim razlikama u godinama. Jedna osoba je mlada poput tek rascvjetalog jorgovana u svibanj, dok druga predstavlja nekoga tko je prošao sve faze "odrastanja". Nekako mi je čudno da se u današnja vremena još uvijek nalazi toliko mnogo ljudi koji se zgražaju nad takvim parovima.

Već me duže vrijeme privlače muškarci dosta stariji od mene. Ne, nemam tzv. "daddy issues" niti me zanima tuđi novac. Jednostavno me fasciniraju. Nije u pitanju znatiželja niti to što su "zreli". Znam ja i ljudi koji su u svojim 40-ima sve, samo ne zreli. Ne isplati mi se pokušati shvatiti što je to u njima, a da me privlači. U biti, nisu to godine jer godine nisu uvjet da bi mi se netko svidio, ali je nešto što oni u sebi posjeduju. Kao što neki ljudi vole visoke i crne, tako ja volim starije od sebe.

Najčešće pitanje koje ljudi postavljaju onima u takvim vezama je; "A što uopće imate zajedničko, tj. o čemu imate pričati?". Komunikacija nema puno veze s godinama, osim ako osoba daje veliku važnost svojim godinama, pa se ponaša kao da je inferiorniji/inferiornija zahvaljujući svojoj dobi. Ja rijetko nailazim na osobe svojih godina s kojima imam o čemu pričati (a da nas oboje zanima). Dok ja razglabam o filozofiji Solzhenitsyna ili Adlera, oni žele o izlascima i piću (ovo je karikaturiranje, ali služi da iskažem poantu).

"Može ti biti otac."

Ali nije.

Neki su ljudi zreliji za svoje godine, a drugi mladi u duši, usprkos godinama. Nađu se tu negdje, u sredini. Na istoj su valnoj duljini. Ispunjavaju jedno drugo.

Predrasude dolaze iz generaliziranja. Kao što nismo svi isti po izgledu, tako nismo ni po ponašanju, osjećajima, željama i mogućnostima.

Pomislite li vi automatski kad ugledate nekog u srednjim godinama kako je automatski pametniji od nekoga u 20-ima, zreliji te da ima smanjeni libido? Ne. Zašto onda to ljudi automatski pomisle kad vide npr. tog istog sa puno mlađom djevojkom? Naravno, njoj također pridaju svakojake zanimljive epitete.

Zašto ljudi osude prije nego što uopće pokušaju razumijeti?

petak, 03.06.2011. u 12:07 ][ 13 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (5)
Svibanj 2011 (3)


komentari da/ne


Opis bloga


Ovo je samo mjesto gdje organiziram svoje misli kako ne bi skupljale prašinu ležeći razbacane u mozgu.





Brain Digger