brahma

17.11.2005., četvrtak

STREET FIGHT

eto.. to se možda zove vrag..
TAKO SAM ZAVRSIO JUČERAŠNJI POST
ma znao sam da će doći do toga
znao sam da nas prati
nakon romantične šetnje
krenemo doma,
vozim se sa parkinga Paromlinska - guma ispuhana ?
stanem i mjenjam gumu, čučim..
odjednom !
pljas, bum, udara me sa svih strana
ne vidim tko je ?!
uspijevam par puta uzvratiti udarce,
ruši me na cestu u želji da me cipelari
ne uspijeva, brzo se dižem..
još uvijek ne vidim tko je.. i dalje se opet udaramo
neko treći uleti i reče: "stoj policija!"
razdvaja nas: tek sad vidim
njen muž .. ehhh, razbijen mu je nos
pitam ga zašto me tako napao s leđa?
ništa..
dao je izjavu da sam ja njega napao,
srećom jedna cura sa stanice je svedočila
dok smo se tukli,
znao sam svaku njegovu namjeru i misao
i to me spasilo, izmedju ostalog osjetio sam i da me
želi i hoće ubiti, pokušao mi je slomiti vrat, htio me je
iscipelariti tako da dobijem unutrašnja krvarenja
bio je poprilično spreman u svojim namjerama

poslije skužim da je u biti guma probušena nožem
i da stvar bude gora.. te večeri gumu nismo
nikako mogli promjeniti ..
toliko je zapekla da je to prestršno..
u jutro.. na putu ka vulkanizeru
guma se odvojila
i bolje da je u jutro
da sam sinoć uspio osposobiti auto
vjerojatno bih napravio još par gluposti
ovako, mantranje do jutra
i polako sam se smirio.
ali dal' bi vi zaboravili da vas je neko pokušao ubiti ..
- 08:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

MOJI BLOGOVI




cool hit counter




HTML i CSS tutoriali