![]() |
| < | siječanj, 2012 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||
Stoga braćo,čvrsto stojte i držite se predaja u kojima ste poučeni bilo našom riječju,bilo pismom.(2 Sol 2:15).
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Kao prvo, treba jasno i konstruktivno objasniti što cijenjeni protivnici pokušavaju. Budući da većina vjerskih zajednica drži da Euharistija nije Pravo Tijelo i Prava Krv Isusa Krista kao što Katolici vjeruju ( o tome će biti riječi u narednim postovima ) pokušavaju napasti tu Katoličku vjersku sferu ovim logičkim redosljedom: Ako se na Katoličkim misama pojavljuje prava žrtva Isusa Krista, tada se žrtvuje ponovo i u neskladu je s Hebrejima 6:4.
Ali napad krivo interpretira Katoličku vjeru. Dok je Isus Krist uistinu prisutan u punini pod slikom kruha i vina, ta Žrtva nije neka nova Žrtva, ne radi se o tome da se Isus još jednom žrtvuje za Svoje vjernike. Katolička teologija uči -ne- da je pristupanje Sakramentu Euharistije pristup novoj žrtvi- već novom daru Iste Žrtve na križu koja je bila prije 2000 godina!
Kao što znamo, Bog nije ovisan o vremenu niti prostoru. Kao Svemoguće Biće prisutan Je u svakom vremenskom periodu na svakom mjestu koje Je kao Stvaratelj napravio. U skladu s time, moguće je pristupiti Euharistiji jer Bog nije vezan za naše "vrijeme" već je Euharistija kao "Dar s Neba" prisutna na svim mjestima u svim vremenima. Nije potrebno žrtvovati se ponovo danas, jer Bog donosi svoj dar s Golgote prije 2000 godina.
Dapače, Hebrejima 6:4 uopće ne spominje Euharistiju u kontekstu o kojem govorimo. Taj citat tvrdi da osobe koje su prihvatile Isusa, pa napustile Kršćanstvo, ponovo razapinju Isusa i njima nema obraćenja. Konstrukcija rečenice je takva da jasno napominje da se obraćenik može vratiti u vjeru, jer tad više "ne razapinje Isusa" već prihvaća "da se Isus razapeo za njega" ali o tome ćemo govoriti u drugom postu.
Ideja da Katolici žrtvuju Isusa na svakoj svojoj misi isponova jedna je od teških optužbi koja nema nikakvu osnovu niti u Bibliji, niti u Katekizmu Katoličke Crkve. Ne nasjedajte na nju, a ako ste napustili Katolicizam radi takvog uvjerenja imajte barem otvoreno srce priznati da ste bili u krivu. Ako vaši sadašnji religijski dušebrižnici i dalje drže da Katolici rade stalno nove žrtve Isusa, smatrajte se upoznatim s time da takav stav nije Katoličko učenje. U razgovoru s Bogom raspravite taj paradoks, a svi molimo da stignemo k Njemu i Njegovom Sinu koji žive u Istini Duha Svetoga zajedno s Njima....