petak, 24.03.2006.

küchen(kolac)2 dio

Dodjoh sa pola i pobrah klinca iz skole.Izvadi on pismo iz torbe i preda mi ga.Pitam ga sto je to,a on kaze pismo mi je dala Lea,kcer od gospodje kojoj je moj kolac bio mali i neugledan.U koverti pipam 6 eura,a na koverit pise:Draga gospodjo ta i ta,hvala za vas angazman i kolac.Ako vam treba racun,obratite se sveceniku xy(nasem sto vodi pripremu).I popisala se....Kad sam procitala tu poruku,pomislila sam kako GUJA nije izdrzala da uvuce u tu pricu i svecenika.I pravac u auto te u zupni dvor.Nadjoh ja njega,i nosim ja tu kuvertu u ruci.I pitah ja njega kakvu on ima ulogu u prici s kolacem i zasto je ona meni poslala novce nazad?On je meni rekao.Dosla je k meni,kad je sve zavrsilo,i rekla kak ja trazim novac natrag.Tj,bunila se protiv mene,i izrekla laz da sam trazila novac natrag...Onda je svecenik rekao da ja mozda imam financijskih teskoca i da nemogu platiti kolac.I ponudio se da ce on dat 6 eura da se da meni....I tako je gospodja Walter naskrabala pismo i poslala po svojoj kceri mome sinu da se preda pismo meni...A onda sam ispricala sveceniku moju verziju dogadjaja.On je pak rekao kak mu nije jasno zasto je ona lagala,i zasto se je sve to desilo,jer on nju vec dugo pozna kao jednu dobru zenu.Onda sam mu ja rekla da je ja uopce nepoznam,nit imam s njom veze al da to sto se desilo, me je povrijedilo,jer kolaca je bilo dosta.na kraju me je pitao dal ja zelim zadrzati novac,pa sam mu OPET PONOVILA,da nisam nikad taj novac ni trazila...i da mu ga vracam.Sad se ja pitam,a napisah da svecenik tu ima zavezane ruke,kom on drzi stranu?I kako t a KUCKA koristi svoj drustveni polozaj,kako bi DEGRADIRALA ljude,sad na primjer MENE.Uvuci se u crkvene odbore i udari po narodu,i uvuci u to svecenike,jer njima se daju prilozi i gura se u organizaciju dogadjaja.Sad ce kucka ispricat cijelu stvar ostalim roditeljima,vjerojatno je to vec istelefonirala..a ja tu da ispadnem totalni sljam.Po staroj narodnoj poslovici laz se cuje daleko,a istini treba malo vise vremena.Kak imam slicnu kucku na poslu kao seficu,imam vec iskustva sa takvima ljubaznim kucketinama,koje ti se smjeskaju i zabijaju noz u ledja,tj.pokusavaju zabost.Sad me budu ostale mamice gledale ko svjetsko cudo,pa mozda i zalile,jer sam sad ispala financijski slaba,i naravno i u drugim stvarima nesposobna.Nikako nepasem u NjIHOV HEILE WELT.Ostavila sam orginal kovertu sveceniku,a mozda sam je trebala uzet kao dokazni materijal.jer znam da kucka nece prestat.Obicno kad se zahuktaju,teraju dalje.Pa da vidimo,to je poput saha,pretpostavi par poteza unaprijed.vec je vidim,kak napomenuh prva stvar ce joj bit nazvat sve kucke okolo i objavit im radosnu vijest...dodat jos koju parenu malenkost,napuhat stvar i sebe prikazat u pravednickom svjetlu,djete poduciti kak ce mom sinu odbrusit kad je nekaj pita,te ga poducit kaj on ima doma i kaka to sve doma funkcionira,onda ce napomeniti uciteljici( jer je predsjednica roditeljskog vijeca),kak je imala neugodno iskustvo sa menom,pa ce i babi direktorici (nema kose jer se lijeci od raka)isto napomenut nas itd itd.Sigurno ce se dovuc do mene i rec kak nisam trebala ici sveceniku i lagat protiv nje,jer ona nema POTREBE da laze.Al samo nek mi pridje,onda me bude cula,a kad bude razredni sastanak vec ce Bog dat passende moment il pravi trenutak da se otkriju njene spletke.Neznam zasto ti opsjednuti uvijek napadnu mene ,i to tako napadno.Sad se idem opustit vjezbajuci pentatonske skale na gitari,jednog dana cu biti u tom brza.

- 16:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>