petak, 17.02.2006.

supervizija

Dakle,pojavili smo se svi na superviziji.Ovaj put je izgledalo sve isto kao u humoristicnim americkim serijama,gdje svatko kaze zovem se xy osjecam se dobro i htio bih razgovarati,tj.muci me........Npr.moja sefica je rekla:Zovem se Analena,osjecam se super,NAKON IZBIVANJA OD TOCNO 2MJESECA I 3 DANA,(onda je pogledala u plafon sa svojim okicama)i osjecam griznju savjesti jer sam toliko dugo ostavila kolege na cjedilu,znam da im je bilo tesko bez moje strucne pomoci,al ja sam se eto potrudila da se sto prije vratim i preuzmem svoje obaveze(Crvenilo joj se razlilo po licu i vratu,dekolte se zacrvenio).I sad sam ,konacno tu. Da se poseres.Otisla je na tesku operaciju,i umjesto da se safta sad u nekim topilcama,onda se vratila.JEDVA JE DOCEKALA AZDAJA,da moze gnjavit i maltretirat ljude. Onda ju je voditeljica naseg malog psiholoskog kruga,upitala:DALI osjecate da se forma nije razvijla dobro otkad vas nema?Onda je opet Analena pogledala u nebesa,zacrvenila se i zamucala da,lai kolege su se nekako snalazili bez mene i zato proveli teske sate bez mene,pa im se ja zahvaljivam na trudu.Nevjerojatno,stvorila je i od supervizije svoj showprogram.jedna kolegica je priznala da uzima psihofarmaka, tj.zena ima sizofreniju.Konacno,pomislila sam,su je stavili pod terapiju,jer je ko zmija se provlacila hodnicima i sve izmisljene nepravilnosti dojavljivala kiborg sefici.Ostali iskazi su bili neugledni,osim onog vec spomenutog tipa ja neznam gdje pripadam-pederima il normali,koji je spomenul kak ima privatnih problema jer je postao otac.Nije htio ic u detalje,a taman sam skoro zinula kakav problem ima tocno?Netrebam bit tak znatizeljna. Danas je cijeli dan padala kisa.I nista interesantno se nije desavalo.Upraov zavrsih sa citanjem najnovijih vijesti.jedna od naslovnica je brad ptt se igra u parizu sa angelininim klincima.Bas su lazovi.Ona sazove konferenciju za stampu i objasnjava kak nema sex vec godinama.I on isto.I onda se da ne ponavljam viesti smucaju okolo po svijetu,dok je ona trudna.Pa sto.mogu i oni lagati da se ne jebu,kad moze predsjednik lagat da mu je praktikantica pusila,mogu i oni.To se zove zavaravanje javnog miijenja.A jebe se njima i tak imaju love na bacanje.Angela racuna da usvoji jos djece,pa mogla bi osnovati dom i usvojit 100 djece.Ionak kad se vrati sa svojih reprezentacija gdje pomaze siromasnima,spava u hotelu koji kosta po 10.000 eura noc.Meni treba godinu dana da zaradim te novce,a ona i njoj slicni mamlazi trose to na jednu noc.Eto sto znaci uspjeti u show biznisu.Mislim da nisam ljubomorna na takve jer imaju moc,slavu i lovu,nek imaju.jedino bi da imam nesto love da nemoram ici svakodnevno na posao.I to na nikakvi posao.Lijepo da se bavim onim sto volim.Nebi mi bilo dosadno.Al nazalost,to neide.Nema zivota slobodnog umjetnika,da stoji ti kraj imena i prezimena AUTOR.NIje mi tata holivudski producent,kao sto je angelinici,gwineth peltrov il kak se vec zove,onoj ruznoj grckog porijekla,kojoj je tata broj jedan po pisanju scenarija i slicno.Naprimjer angelina nije zavrsila ni srednju skolu,sa 14 godina je pobjegla iz mamine vile u Londonu,nazvala taticu u holivudu da je u newyorku i da joj plati glumacki tecaj kod poznatog Spilberga il vec kak se zove.Tat je uplatio lovu i mlada glumica je rodjena.cak je i oskara dobila za pucenje svojih napumpanih cica i usta.Lara kroft je akcion smece od filma,a angelinica ne glumi,samo se prosetava scenama.i< tak je dosao film mr i mrs smith.Ajde,pocetak se nekak i moze gledat,al sam zaspala nakon 10 minuta filma,Uzas i strava.Kak se brad svaki put zaljubi u glavnu glumicu s kojom glumi,to nije i ovaj put izostalo.Cak se je ofarbal u crnu boju kao i ona.Dvoje vampira.I sad trudnica leti okolo sa njim i tih jadnih dvoje djece,koje vjerojatno uzme u ruke samo na aerodromu,kak bi je slikali kao dobru majku....i ,sad su u parizu.Je,cim se tam bude pojavila mrtva ptica,budu zbrisali natrag u ameriku.

- 01:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>