hey, johnny park

17.04.2006., ponedjeljak

fur immer punk

nigdjezemska? Danas sam morao, na sam Uskrs odbiti alkohol zato jer sam znao da cu voziti. Jao. A bilo je sangrie , konjaka, rakija, sveg moguceg blaga sta je covijek ikada proizveo. Ali ne. Ja ne pijem, ja vozim. Vozacka mi ionako vrijedi samo na dvije godine i ne zelim nikome dati to zadovoljstvo da mi i te dvije godine uskrati. Jer volim voziti. No kako mrzim odrastanje.
Sada kada sam vec presao skoro dva desetljeca, prica o Petru Panu mi se cini jaaako smislena.
No nesta je trulo i u drzavi nigdjezemskoj. Iliti zemlji nigdjezemskoj. Jer ako se dobro sjecam citave price tamo su sve bili sami mali deckici, osim naravno Wendy, no ona je bila outsajder. Mali deckici od na pragu ili u samome pubertetu. Meni tu nes smrdi...
I onda jos tu dode kapetan Kuka koji je opet na svojoj 70 metarskoj jahti prerusenoj u gusarski brod sam sa narajcanim gusarima. Tko je ovde lud?
Da Disney nije lijepo prikazao u svome crticu koji se brijem zove Petar Pan kako stvari stoje, revni citatelj te knjige, bujne maste bi mogao prepoznati u toj nadasve dragoj i simpaticnoj knjizi potencijalnu pedofiliju, homoseksualizam, pa cak i grupna silovanja i masovne orgije (jer ipak dode jedna Wendy na njih 250) pa cak i fetisizam (sjetimo se one male vile koja je fakat minijaturna).
No nemoze se tako gledati na velika djela svijetske knjizevnosti, pogotovo djecje, jer zamislite si sta bi onda bujna masta napravila citajuci Knjigu o dzungli? Prestrasno. Tu bi bilo svih qeer, fetis i psihickih poremecaja videnih. Cisti kriminal.
Dobro je da ne postoje remakeovi knjizevnih djela. Kao npr;Vuk i tri prascica od markiza de Sada. Recimo.

Ali opet, uz sve brige, zakone, ogranicenja i frustracije danasnjeg punoljetnoga covjeka, zbilja bi volio zivjeti u nigdjezemskoj, tu i tamo bi krao od gusara cugu, tu i tamo bi se zaletavao djevojkama u prozore, uveo bi si struju, internet, satelitsku, centralno, okruzio bi se dragim si ljudima, i.... i vratio bi se na isto. Mozda ja jesam u nigdjezemskoj, mozda smo mi svi u nigdjezemskoj. It sounds like home...
:)

<< Arhiva >>