by:×.ivonadesign.× picture:.google.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

××..NeWeR mInD..××

yay..hah..blog..
kao i swaki..
x)

just jedno prawilo..koje funkcionira..:
NE OSTAWLJAJTE NIKAKWE LANCE SREĆE
NITI BILO KOJA TAKWA SRANJA JER PRIJAWLJUJEM!


..×× zahwaljujem..××..zubobelj

¤ MjUzAaAa..=D ¤









Linkachy:

°°moje poznanice i bestice°°
+Anty+
*+..InEs..=)+*
*+Žana+*
*+Patrisha+*
*+maari+*
*+Ana+*

°°dizajn za blog°°
+drvo sranja+
+katee dizajn+
+gadura dizajn+
+peace design+
+bahati dizajni+
+kraljevski dizajni+
+malaschwabica dizz+
+cokoladica dizajn+
+Pepa pig+
+..*MOJI DIZZEVI*..+
+..MoJi I PEpINi diZzEvI..+

....lol... svratite ..=)

i'm ToTaLy fUcKeD Up!!!!!!

*.+.Jednom kad ostaneš sam,bez voljenog bića kojeg voliš,
shvatiti ćeš kako je teško kad srce pati a duša boli..
Jednom kad ostaneš sam,to ce ti sigurno doci,
poželjet ćeš da mi se vratiš..al' više nećeš moći..
Doći će vremena kad ćeš suze liti..
u duši plakat ćeš a nasmijan ćeš biti..
Doći će vremena kad ćeš suze liti,
sjetit ćeš se mene ,
al' KASNO ĆE BITI...+*

Image Hosted by ImageShack.us


*+..Nemoj da ti srce od ponosa kamen bude,
nemoj da ti dusmani u ljubav sude,
i kad ti srce sve sumnje sabere,
nedaj da te ponos do srzi razdere,
nek ti srce oprost toplinu i nadu,
nek zla mržnja nestane jer ljubav sve prašta,
svemu se nada ljubav nikad ne prestaje..+.*
Image Hosted by ImageShack.us


*+..Srce počinje plakati sve jače,
zašto se to dogosilo nama,
moj život sve je tiši jer znam
da plačem sama..
Naša se ljubav ugasila brzo,
sad je ona trag kiše a meni
ostadoše suze i srce koje plaće sve tiše..
Brzo ćeš me zaboraviti i nestati će sjećanja sva..
Ti ćeš naći novu ljubav ,a svoju
ću zauvijek izgubiti ja...+*
Image Hosted by ImageShack.us


*+...Gledam kroz prozor cvijeće što vene
i lišće žuto što pada s grana..
u mislima samo riječi mi zvone:
GDJE SI SADA??!...+*

Image Hosted by ImageShack.us


*+..Bio si mi sve
moja radost, tuga...
Sve je tako brzo prošlo,
ne ljubim te više ja,
nego neka druga.
I ako ti je želja da mi na ranu
još ostavljaš sol,
ne trudi se jer ista rana
nosi onu istu bol...
Tko mi te oduzeo, tko je?
Ali nema više veze,
jer sad ona ima ono
sto je nekad bilo moje....+*

Image Hosted by ImageShack.us


*+..Poslije tebe, ja vise nemam dusu,
TI si ju odnio.
Poslije tebe ja vise nemam srce,
TI si ga slomio.
Poslije tebe ja ne postojim,
Ti si me ubio!..+*
Image Hosted by ImageShack.us


*+..Bilo je to davno,
neznam toćno kada,
Voljela sam jedno biće,
voljela sam gada,nije meni teško reći,
voljela sam gada,
teško mi je reći,
VOLIM ga i sada...+*

Image Hosted by ImageShack.us


..$w@$Ht@®@..

..sve shta trebash znat je..:
name: Ivonalud
...haha..a jbg. ..uPoZnAy M€!!..=))zubo

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Cute Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Emo Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Emo Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Layouts


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Stuff


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Heart Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Layouts


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Kiss Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Love Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Love Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Myspace Icons


.cmoxa.

subota, 09.02.2008.

..ejla..jeeej jawljam se ...=)

ejlaaa...evo me..pa da...mislila sam se puno prije javit al pošto nisam dobila do danas *ebenih 50 komentara..nisam pisala post...tako da bi bilo vrijeme da ga sad napišem iako imam samo 53 kommova u prošlom postu...='(
..ovih dana se nie baš niš posebno događalo..pisali smo puno kontrolna..pitao me hrvatski (i dobila sam 5!..jeeejsmijeh..nekim čudom..)..jooj u ponedjeljak ocjene iz informatike..ajoj..ne znam šta će tu bit..lol..al oke..iz kontrolne iz povijesti sam dobila 4! ..a fakat sam misila da ću dobit najmanje 2..al dorro..meni paše..jedina u razredu..heh belj.aa ona retardirana kokoš, glupača .....JOOOJ! burninmad(bolje da ne idem dalje! mad) ..oke..ugl. nije nam već 3 tjedna ispravila kontrolne!!..koja kučka eej...ma razbila bi je odmaa...puknucu..al dorro..namcor..idemo dalje..danas i ovih dana sam bila vani s Ines i Anty .. a zapravo danas s Anty i Eminom..eeh evo jedna preeejaka picture..=):
Image Hosted by ImageShack.us

..heh..ewo sto se tice blogova..ja i PePa pIg smo otvorile nowi blog s dizzevima..ma preedobri su ..pa ewo..KLICK OWDJE..i molim vas uzmite si dizajn..i samo ostavite koji kommentaaar..please..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..btw. sredila sam boxeve..jeeej..=) ..i u zadnje vrijeme sam fakat poludila..lud ..neam blage kaj mi je..aa boo..haaha..ma preeludo..baš je jaaako s nama i ekipom na treningu ...ma preeludo thumbup..eeh naši rukometaši došli 2. na Europskom..ma dorro je...a jbg. Danci su se pokazali bolji..iako je bila DOOBRA utakmica...

..oopa..sad ubrzo Valenntinovo cerek (ovo je bilo za dečke wink)..aajmo di su pokloni?!zubocerekfinonaughty..oke..dosta sa smajlićima..zijev

eeo idem ja..u jebote koji post..al dorro..nadam se da ste ga pročitali..=)..i OPET..ne pišem post dok ne bude bilo BAREM ..(nowost) 60 kommova..ajmo ljudi..moram post napisat do Valentinova..aajmo kommajte..kommam i ja vama..ae idem..mah..aj bok...se vidimo..kizza ..cmoxa kiss..
pozz : Ines, Anty, Vana, Emina (imate ih u linkovima) i cijeloj ekipi s treninga..zubo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.