:) (:

Pjesma

jel jos uvijek
imas moju sliku
jel jos uvijek
stoji u tvom novcaniku

neznam zasto ovu pjesmu pisem
neznam kako bez tebe disem
neznam zasto si toliki dio mene
i zasto ova ljubav vene

jel jos uvijek
imas moju sliku
jel jos uvijek
ju ljubis prije spavanja
ili je postala dio plamena

neznam zasto ovu pjesmu pisem
neznam kako bez tebe disem
neznam zasto mi je tolko stalo do tebe
i zasto ti se za mene zivo jebe

jel jos uvijek
imas ribicu oko vrata
jel jos uvijek
te podsjeca na mene
ili je postala komadom drveta

neznam zasto ovu pjesmu pisem
neznam kako bez tebe disem
nezna gdje su nestale tople rijeci tvoje
i hoce li ih opet cuti ikad usi moje

jel jos uvijek
imas moja pisma
jel jos uvijek
ih sa smjeskom citas
ili ih u avione pretvaras

jel jos uvijek.....

16.12.2006. u 17:14 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Free Site Counter
Free Site Counter


Pocetnastranica.com



Linkovi

Zivotinjsko carstvo-moj drugi blog s 2 frenda