(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

14.08.2005., nedjelja

kad ce vise kraj lita? :(

da mi ovaj kiseli osmjeh i suze na oku opere kiša, kad ce vise kiša da mogu doma na prozoru gledat u daljinu zamisljat tvoju plavu dugu kosu, ma necu je zamisljat vise, uvik isto se desi, suze iz oka krenu, samo se uvik zapitam zasto nisam bio dovoljno dobar za tebe, mozda je to ono sta kazu "trebas imati ono nesto" mozda ja to nisam ima, okej zasto si me onda povridila? ti nemoj citat ovaj blog, on je moj:( ovo sta pisem u njemu sam JA, da bar sad kad kliknem na "objavi post" da se bar srusi cili net. :) :) da niko nevidi kakva sam PIZDA ja, ubiti zasto ja placem?...to mi nije jasno ma ovo je prolazno:( da, valjda, ma sigurno ovo je prolazno ...hmmmmmmmm koga ja zavaravam:(


Image hosted by Photobucket.com

- 21:24 - E? samo reci necu te istuc (4) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com