(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

13.06.2005., ponedjeljak

medo (mali i tanki) se probudio

ehhhhhhhhhhhhh manjina me tira da pisem vecina muci....evo ja poslusa manjinu pa nakon dubokog sna uzeo tipkovnicu u ruke i evo sad badam pa njoj, NP eric clapton -wonderful tonight, jel imamkve veze ta pisma sa jucerasnjim danom ili sa nekom osobom???:) mozda sa jednom osobom al necem dalje...nego sta se desavalo u mene??? osim sta me opet napustila jedna draga osoba al ko je h. ubiti... ako se kome svidam ovakav ok ako ne nista:) odavno sam svatio da sam ja kreten jer osobe do kojih mi je stalo odbacujem svojim glupim ponasanjem... ono pricas onda je nesvjesno uvrjedis ili staje jos gore nepricas sa njom... jer se bojis da nebi ispa kreten e pa od sada cu rade ispast kreten pricajuci makar mi noge otpale popisa se u gace nego nepricanjem sa doticnom osobom:)) ehhhhhh sta mi se desavalo protekli misec...ja jedino sta sam zapamtio je to da sam nakon 5-6 godina bio u zubara covice sidam za sidalicu nova tehnologija se razvila:) sad te lipo uljudno pita "os injekciju"?? ma sta necu davajjjj!!:)) onda neko plavo svitlo (UV zracenje posli sazna) al ebemu ova drzva cila u k. pa ijako imas zdrastveno naplati ti neku "kvaitetnu" plombu 50 kn :) ...ehhhh jucer dobrom priki bija na rodendanu... dobija je kinder jaje ja mu ga izija koji sam kreten...lunoooo kupim ti kinder jaje drugo:) ili ako os...imam ja dva kinder jaja nazalost nema igracke u njemu :)))) ... ehhhhh a kad sam ja otvorio sezonu kupanja...:)))))) kad je to bilo covice tamo 1.5 nazalost jos se i danas osjecaju posljedice... mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zasto jos pisam krv??????? evo napisa sam post... radi sebe ne radi vas :ppPpp sad da ubacim prigodnu sliku i toje to!

Image hosted by Photobucket.com

..zna ona da je ova slika za nju...

evo joj i pisma...

eric clapton-wonderful tonight

It's late in the evening
She's wondering what clothes to wear
She puts on her make up
And brushes her long blonde hair
And then she asks me
Do i look alright
And i say yes, you look wonderful tonight

We go a party
And everyone turns to see
This beautiful lady
That's walking around with me
And then she asks me
Do you feel alright
And i say yes, i feel wonderful tonight

I feel wonderful
Because i see the love light in your eyes
And the wonder of it all
Is that you just don't realize
How much i love you

It's time to go home now
And i've got an aching head
So i give her the car keys
She helps me to bed
And then i tell her
As i turn out the light
I say my darling, you were wonderful tonight
Oh my darling, you were wonderful tonight

- 12:43 - E? samo reci necu te istuc (8) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com