(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

20.04.2005., srijeda

...mojim prikama i prijama

...ako ti bilo sta treba samo me nazovi tu sam da ti pomognem, a ti me samo cvrsto zagrli i reci mi jednu ljepu rječ, ako treba radi tebe ću žrtvovat sebe, samo jedno te molim nemoj me sudit i netraži od mene da druge napustim ti si mi draga ali radi tebe neželim drugu dragu osobu povrjedit...ako ti treba krvi dat ću ti, ako ti treba bubreg dat ću ti...jel bi ti to za mene napravila prijateljice???? jel me iza leđa vriđaš, jel tebi jasno da mene i najmanja sitnica moze povrjedit...zasto mi se nejavljas na telefon kad te zovem?? reci mi iskreno prijatelju jesmo li jos prijatelji? jel ti ja smetam, jesam li dosadan?? ...obecaj mi nesto prijatelju ... obecaj mi prijatelju da ces me zagrlit kad me vidis sljedeći put ... dovidenja prijatelju neš me više vidit... 20.27 (srida) okolica splita, kiša vani pada... suza klizi niz obraz ...

P.S nemislim se ubit...samo mi je doslo da pisem...ispuva sam se :)

- 21:14 - E? samo reci necu te istuc (10) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com