(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

17.04.2005., nedjelja

....kvazi-kvasac...

Evo ljudstvo... jucer sam se super zabavio upoznao sam legende od ljudi boba,mezz-a,bad ass baby orlitiga cocolinu, nukea,tomu,giccccku,sismisicu (smisnicu), tratu rodicu, jomija... koga sam jos upozna??? nean pojma...prvo smo oko 20:30 isli piti u park i tamo smo popili 4-5-6-7- pivi dok nas je mezz. zabvlja svojim pricama heheheh lik je stvarno ok....onda smo oko 22:00 dosli u kvazija...i tamo se malo zezali, drago mi je sta sam opet sa majom (ka prika)....maja je dobra po stoti put govorim...(p.s. majo dobro si ucinila divim se tvojom hrabrosti prijo) upozna sam gricccccku mmmmmmmm ona je malo slikavala okolo sa foticem fala bogu sta nije mene slikala kobi mene ovakvog gadnog gleda :)), onda sam upozna smisnicu :)) valjda je i ona ok osoba :) i jomija, jomi je legenda od covika ...jomi skuzaj ako sam te malo nervira sta sam ti tio uzet oni kinder bueno (p.s izvinjajem se radi one milke ja sam pojeo pola sam) jebga kad mi velika guzica, nadam se samo da nece crvi se stvorit ....heheheh :))) eto ljudi ....tripovicu ako ovo citas ...ona svijetlo-plava fotelja se zanima za tebe tako....stari ako os nazovi ja ti nabavim broj :)))
P.S bobe a disi ti nista ni od dima ni od pivi mora sam tamo u luna zicat mirinidu.....psmtr :))) sva srica nije on vidio dok sam pio...:)))

- 01:24 - E? samo reci necu te istuc (7) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com