(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

13.04.2005., srijeda

...za jednu ...

legendarne jedrilice...
Image hosted by Photobucket.com
jucer lipo vrime nije me bilo na netu, isao sam jedrit mmmmmmmm koji gust vuci konop zatezi jedro odmotaj jedro nagni se na ovu onu stranu al sta je je gust je, je da nemam pojma al eto ovo mi bio drugi put tako.....psmtr sad me bole ruke od konopa kad oni nema vodilice i nista, al ljudi necuje se motor broda samo vitar more pink floyd na zvucniku krestanje galebova...i tako mi iz vranjica put ciova lagano je da nismo ni stigli na po kanala vratili se nazad, jebga ponestalo ovima cigara krepala baterija nema muzike i tako... dosa doma jedna draga draga draga osoba mi poslala sms zna ona ako cita ovo... na nesrecu nisam joj se mogao javit pa tako trogiranko skuzaj :) dodem doma uvatim priku da idemo malo slikavat po mistu i tako uzeo on digitalac i lipo se zaputili (slike dobijete uskoro) posli se umorio gleda ko prike tekmu lipo pivica...psmtr oni neznaju poraz podnit pa su didu pogodili bakljom....sada idem put kastela, sredit neki poslic, mislim usput mi je jedna draga osoba neznam jeli bi do nje svratioooo ili mislim necu, ionako joj nista neznacim...ubiti kome ja ista znacim...:) eto ekipice pozdrav
N.P pink floyd sheep ...ovca hehehehe (p.s fala ivoni stamije omogucila da slusam ovcu, prijo draga kiss!!)

- 12:48 - E? samo reci necu te istuc (3) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com