(s)mAknut coVik

Free Web Counter
Free Hit Counter
Image hosted by Photobucket.com

11.04.2005., ponedjeljak

Falshi ljudi...(ima i dobrih)

Covice neznam jesam li krivo neke ljude procjenio ili sta?? ili su oni umisljeni i sve neki ??.... upoznas osobu na chatu sve lipo ona tebi da te voli ovo ono da si joj drag dasi pravi prijatelj jos ti govori kako je ona drugacija od sviju kako je iskrena i tako to i onda kad se upoznas sa njom ispadne skroz drugacija vise ti se ne javlja na pvt. stalno te izbjegaje laze ti govori dace nesto napravit pa ne napravi i tako u nedogled... lipo joj prije nego sta se nadete objasnis sve objasnis joj da si malo drugaciji od drugih i onda tebi ajme bas mi drago amo tamo nesto sere i onda je skroz drukcija kad te vidi... evo jedna prica (pisem bez puno provjeravanja pogreski i tako tih pravopisnih sranja) pricas sa njom misec dana ona lipo govori kako si joj drag i stvarno ti se svidi ta osoba u jednom trenutku bi radi nje sve napravija, neki seru daje to samo nick al ipak izak svakog nicka krije se osoba... uglavnom mi chatamo nademo se ona meni prica stvari koje nije ni materi rekla (navodno) ja samo sta ne zaplacem zelim joj pokazat damije stalo do nje da je volim ka priju ...i stvarno tih nekoliko dana smo bili super pricali zezali se i tako to, ali jednog dana ja na chatu neznam nesto se salio na njen racun i ona se uvridila ili tako nesto uglavnom od tada se nismo vidili proslo misec dana, ta se osoba ponasa kako puse vani, nekad mi govori da sam joj drag nekad mi daje dozivotne ignorove onda sam joj opet drag ja da dokazem da mi je stalo do nje napravio sam jedno sranje (nezelim u nikog skupljat bodove)
al radi nje sam uvecer u ponoc pjesacio 2ipo ure samo da joj kazem damije stalo do nje samo sta se nisam rasplaka prid njom, ako nije onda svatila da ce mi uvik biti prija onda neznam kada ce, uglavnom posli toga dogadaja idem doma ona izgubi mob. sljedecih dana dade mi novi broj onda se opet nesto zakacimo ja izbrisem broj i nakon toga evo ima stajaznam misec dana nismo se uopce culiii nezeli mi dati broj mada opet u nekoliko navrata govori kako sam joj drag i tako to, u meduvremenu se posvadala sa jednim likom pa oce da ga ja istucem i cudi se kako se ja druzim sa njim jer je mladi od mene 5 god. a to nije istina samo sam dobar sa tim covikom (govorim covikom al to je jos dite, skuzaj stari) necu radi nje napustat druge osobe jer ka prvo neznam zasto su se posvadali i koje u pravu...ubiti ljudi nastavlja drugi put sad sam umoran

- 00:54 - E? samo reci necu te istuc (5) - Ispišaj na foliju (al triba biti papir) - linkaj me

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

hmmmmmm... ovo nema opisa pisem o svacem...pa kome se svidi nek se svidi kome se nesvidi nek se nesvidi...

Linkovi

Image hosted by Photobucket.com