:: bounce zawebancija ::

19.01.2006., četvrtak

Čija mama crnu vunu prede ?

raj ili pakao ?? Švrljajući malo po blogosvijetu, naletio sam na blog čija je tematika bila moja bivša srednja škola, Graditeljska Škola Čakovec, gdje sam namjeravao pročitati na zafrkantski način neke novosti, događanja i zanimljivosti, al dočekao me sljedeći post koji jasno i (pre)glasno veli:

"Jedna od učenica graditeljske škole, započela je pisati blog iz ciste zafrkancije na njemu ste ,mogli vise upoznati nju i njezin smisao za umor.....učenica je odličnjak, vedra osoba ...bori se za prava ....u biti sve u svemu jedna od najpozitivnijih osoba koje pronalazite u nasoj školi,,,,no njezin smisao za humor nisu shvatili svi (čitaj profesori) pa sad čeka na pedagošku mjeru koja će biti poduzeta početkom 2.polugodista. a blog joj je obrisan :((("

Koje su to gluposti ?? Gdje su tu osnovna demokratska prava pojedinca, što je jedan od najvažnijih temelja ove zemlje u kojoj živimo - sloboda govora i sloboda javnog iznošenja misli ??? Ja blog smatram privatnim prostorom pojedinca, koji je ovim slučajem, od strane profesora, povrijeđen, a na učenicima je pravo da se bune, a ne da pokorno slušaju... Dakako, pošto nisam bil na blogu prije brisanja prijašnjeg sadržaja, ne mogu reć o kakvim se stvarima govorilo, al iz priloženog imam dojam da GOC opet želi u korijenu sasjeći jazbino mogućeg lošeg glasa o školi, jer nakon onog članka u listu Međimurje o njima, odjednom svi postaju sumnjivci koji ih žele okaljati...

Tako, nakon svega navedenog, odlučio sam SAM napisati moja mišljenja o profesorima koji su mi nekad, ne tako davno, predavali i koji su mi ostali u DOBROM sjećanju, jer, ako to već ne mogu učenici bez da ih dočekaju pedagoške mjere, mogu valjda BIVŠI učenici, s nadom da me neće proganjati po šumama i gorama kao jadne nam generale.. ;-) . I da… Pozivam se, prije svega, na USTAV Republike Hrvatske, koji u članku 38., stavci 2. veli :

'' Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli. Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja. Zabranjuje se cenzura. ''

Prof. Janković – Nikad nisam pojma imao o njemačkome, uvijek sam vukao solidnu dvojku, al sam profesor je jedna zabavna i nadasve, nazovimo to tako, mirna i draga osoba, s kojom je uvijek bilo ugodno pričati, a zamjerke je zaboravljao do sljedećeg sata.. Najcool osobina : Nije zlopamtilo
Prof. Katarina Horvat - Virtuoz hrvatskog jezika (valjda se tak piše .-), definitivno ima snažan majčinski brižan karakter, uvijek spremna za pomoći, a ni šala joj nije na odmet.. Uvijek nas je zabavljala onim rečenicama : ''Kak je bilo nekad… '', kad bi napravili nešt krivo, ali nikad nije provodila prestroge ili neprimjerene mjere – stoga je smatram najboljom ''raskom'' koju jedan srednjoškolac može poželjeti.. Najcool osobina : Spremna za pomoć u svakom trenu.
Prof. Hlebec – Jasno je nakon završetka srednjoškolskog obrazovanja rekel da ga više ne moramo zvati profesor nego Krešo ili Hlebec, po čemu se svakako isticao iz mase.. Mlad, lud (na pozitivan način), otkvačen, odličan crtač, zabavan (maškareee, hehe), odličan crtač.. Sve u svemu – legenda.. Najcool osobina : Crtu između profesor – učenik skoro pa izbrisao
Prof. Čatlaić – Moj zamjenski razrednik iz srednje, nikad nije došao na sat ljutit ili čangrizav, nego uvijek vedar i nasmijan… Duša od čovjeka, kako bi rekao naš narod, te uvijek opušten i smiren – ali kad je posao bio u planu, ili izrada maturalnih radnji – za zabušavanje nije bilo mjesta.. Najcool osobina : Nikad ne ogovara druge, pomaže i u najvećoj strci, zafrkancija s Žižom kao njegovim pomoćnikom, motorističke priče..
Prof. Levačić – Mnogi ga doživljavaju kao strogog i opasnog, al je prema omjeru uloženog/dobivenog znanja jedan od najboljih u GOC-u, te sva sjećanja s njegovih predavanja, pa i praksa oko izrade famoznih seminara, dobro mi je došla u svakom pogledu.. Najcool osobina : Red i rad, zabušavanja nije bilo ni u mislima..
Ravnatelj Zoran Pazman - Možda je u nekim stvarima pretjerivao (maturalna radnja, te ocjenjivanje iste op.a.), al da nije bilo njega, ne bi znao danas na faksu što je to rad i trud i koliko je zapravo važan oko postizanja rezultata, na što sam vječito zadovoljan.. Dakako, imao je on i negativnih strana, ali sve se može opravdati prezaposlenošću ravnateljskom dužnosti .. Najcool osobina : Kad je bila zafrkancija riječ, Žižek je bio na glavnoj poziciji…
Prof. Abramić – Nije me imala dugo, al je pamtim kao vedru osobu punu života, koju kad bi slušali 5 minuta izašli bi i iz najveće depresije.. Dakako, znala se ona i naljutiti, ali nikad za trajno.. Najcool osobina : Pjevušenje pjesama koje su mamile suze na oči..
Prof. Piskač – Slična stvar kao i s njemačkim, dešavala se i s matkom – uvijek čista dvojka… Kad sam ljenčina, nikad da uzme vremena za malu stvar koja je temelj obrazovanje : učenje.. Al sam full volim matematiku, da se nebi profesor naljutio ;-) .. Izuzev mojeg neučenja, nikad se nije inatio, ili pak osvećivao za nerad, al ije cijenio trud.. Najcool osobina : viceviiiiiii !
Prof. Korent – Naša slavna gospođa iz knjižnice.. Kad je zagustilo oko seminara, ili je pak trebalo hitno kopiranje, stalno je bila pri ruci, a nikad nije odbila ni malu čašicu razgovora.. Jedna od najvedrijih i najsvjetlijih točaka GOC-a.. Najcool osobina : Pomoć kod učenja za maturu,,, Hvalaaa…
Teta Jagoda – Sve pohvale, da nije bilo nje, puno puta bi ostal gladan na dugim satima prof. Pazmana… ;-) … Nikad nebum saznal zakaj nije bilo više pizza kao cijeli drugi razred, al dobro… Najcool osobina : Vedrina

Ima tu i ostalih ljudi, ali ovaj post je već sada predug, a vremena je tako malo..

PS. Pitanje za kraj : kaj mislite o ovome .. ???

1981. god.
1.Princ Charles se oženio
2.Liverpool osvojio ligu prvaka
3.Umro papa
2005. god.
1.Princ Charles se opet oženio
2.Liverpool opet osvojio ligu prvaka
3.Papa umro


- 01:31 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moje gluposti, razmišljanja i ostale pametarije stavljene na virtualni papir, irelevantna zamjena za moje webove www.bouncedj.tk i www.crecan.tk za koje sam izgubio usernamove.. Pogledajte i vidite čime se bavim..

Linkovi

BEST by ME

(FILMOVI)
Star Wars I. II. III. IV. V. VI.
The Godfather TRILOGY
Pianist
Carlito's Way
Road To Perdition
Saving Private Ryan
The Others
Blade Runner
La Vita E Bella
Secret Window
Green Mile
Full Metal Jacket
Pasija
Braveheart
Schindlerova lista
Jarhead
Closer
Hitchcockovi klasici
(vrtoglavica, nazovi m radi umorstva)
Sin City
V for Vendetta
The Love Song For Bobby Long
Crash (Fatalna nesreća)
Casablanca
Reservoir Dogs
Lost In Translation
Hotel Ruanda
The Machinist
Istočno od raja
2001. A space Odyssey
Paklena naranča
Pan's Labyrinth


(SERIJE)
Band of Brothers
Narnijske Kronike
(Lav, Vještica i Ormar)
Mućke, Allo Allo, Crna Guja
OZ
M.A.S.H

(STRIPOVI)
Dylan Dog
Star Wars stripovi:
- Old Republic Era
- Republic Era
- Clone Wars
- X-Wing
- Empire Era
- New Republic Era
- Tales
- i sve ostalo :)

(IGRE)
MAFIA City Of Lost Heaven
TES:Morrowind
Star Wars KOTOR
(Knights Of The Old Republic)
Star Wars KOTOR2
Vampire The
Masquerade : Redemption
DIABLO 2 EXPansion SET
Max Payne
Unreal Torunament '99
HALF LIFE 2



my hOBBIES

web design
produkcija i remix glazbe
book writing
novinarstvo (Bouncanje)
slikanje i crtanje
grafika, obrada grafike
STAR WARS
recenzije, kolumne