BEZ DUŠE LIJEPA...

utorak, 15.08.2006.

balada o mom medi

vrijeme je učinilo svoje. . .
zapuhnuo je vjetar i sve se počelo vračati
sve ono što sam nedavno pomela pod tepih. . .
vratilo se,nebi li mi upropastilo i ovaj mjesec. . .
. . . nije vrijedna ta prljavština da joj sada poklonim priču
i da govorim kako ču preči preko toga. . .
ma gotovo je stim. . .
maltretiraj me,ubij me,gazi me.. ..
ali nikada me neces dokraja unistiti. . .
jedan dio mene jos nije otkriven
cuvam ga za one dane nestašice i vlage
. . . danas ću izvaditi svoj plišanog medvjeda iz škrinje zaborava
porazgovarat ću malo s njime kad nemam osobe kojoj bi se obratila. . .
porazgovarat ču kao u dobra stara vremena kada sam bila klinka
i kada sam mu se obračala zbog svakakvih sitnica. . .
čuj medjvjediču mama mi danas nije htjela kupiti
onu lutku koju ima moja prijateljica. . .
nekada je to tako glasilo ali danas je ovako. . .
ej ti teddy bear koji je pravi put???
lijevo ili desno???
reci kako da izbacim sav taj gnijev iz sebe . . .
reci kako da opet postanem u potpunosti ono što jesam. . .
a medvjed če mi odgovoriti. . .
nešto nečujno. . .
morat ču nagađati što mi je jadnik htio reči. . .
. . .koji je zaključak. . .
gdje je poanta svega toga. . .
? ? ?
nemojte zaboraviti na svog medvjeda onda kada postanete sretni,
zato što če se vratiti oni teški trenutci kada nečete imati
nekoga kraj sebe pa če vam i taj prašnjavi medo dobro doći. . .
- 14:11 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.