BEZ DUŠE LIJEPA...

ponedjeljak, 14.08.2006.

hvala suncu i dobrim ljudima na podršci. . .čini mi se da je svaki dan topliji ;)

. . .evo još jednoga dana sa jednim sasvim običnim postom. . .
zahvalila bi se svima na komentarima sa podrškom. . .
možda je sunce ipak odlučilo
obasjati i jednu stranu mog života. . .
ej sunceeeeeeeeee
hvala ti,hvala ti što mi više nije hladno i što sam opet donekle sigurna. . .
. . .mislim da je s NJIM sve uredu . . .
ispunjava mi vski dan svojom pojavom. . .
i sretna sam samo kada pomislim da je uz mene. . .
danas idemo malo van. . .
nismo se vidli par dana. . .
a sutra se vraca moja prijateljica (bariteljica) Hanža ;)
. . . još sam par dana slobodna i počinjem sa praksom. . .
ništa idem ja sada. . .
zahvalila bi se još jednom suncu ;)
. . . ljudi ovih dana dišem pravilno ;)
- 13:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.