Bottom seeking Top

08.03.2006., srijeda

Psycho

Moj dečko nije samo 'drama queen' nego psihološki slučaj. U zadnjih tjedan dana još je jednom prekinuo sa mnom, a jednom je bio jako blizu, oba puta bez pravog razloga. Jedanput je moj nesmotren komentar o prijatelju izazvao napad ljubomore, a drugi put ga je pogodilo to što sam mu rekao da previše dramatizira. Oba puta je upao u neko depresivno stanje iz koga nije mogao izaći dulje vrijeme. Moje nastojanje da mu logički objasnim da se bezrazložno zabrinjava i uzbuđuje samo ga je guralo još dublje u depresiju. Jedanput sam pokušao ostaviti ga da se sam izvadi iz svog patološkog stanja, ali je to dovelo do kontemplacija o njegovim obiteljskim pokojnicima koje bi rado opet vidio. Od straha sam morao ostati s njim cijelu noć dok se nije smirio.

S obzirom na povijest depresije i samoubilačkih ideja u obitelji, ozbiljno razmišljam da ga odvedem liječniku. Pedro mi se divi jer čvrsto stojim uz svog dečka i nastojim mu pomoći umjesto da se povučem. Basilio se pita da li mu previše popuštam i dozvoljavam da me uvlači u svijet svojih histerija. Reggie mi je rekao da neprestano pažljivo važem pozitivno i negativno u našoj vezi i na osnovu toga donosim odluke. Zasad pozitivna strana daleko preteže. Samo se nadam da ćemo što prije naći izlaz iz ovih situacija jer nastavi li se ovo ponašanje na dulje vrijeme, negativna strana će sve više rasti.

Baš sam bio žalostan neki dan zbog ovog razvoja događaja. Imamo toliko zajedničkog, toliko smo se dobro slagali ispočetka, da bih na kraju spoznao da mi je dečko bolestan i da mu nažalost možda neću moći pomoći...
- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005