Bottom seeking Top

27.12.2005., utorak

Way

"Ako želim ići iz Splita u Dubrovnik tada nije dobro da idem autoputem za Zagreb. Nema ništa loše s cestom za ZG, zapravo ona je fantastična, ali neće me dovesti tamo gdje idem. Tako je i s ljubavlju i ljudskim odnosima, nema ništa loše u ničemu. Ima samo ono što će nas dovesti tamo gdje želimo ići i ono što neće (ili će potrajati duže). Ako želim kvalitetan odnos ispunjen ljubavlju i poštovanjem i uzajamnom brigom, potporom i mirom tada neću švrljati okolo, pogotovo ako bi to povrijedilo i uznemirilo drugoga. Ako mi se ne da gnjaviti s tuđim stavovima i razmišljanjima i želim se samo lijepo opustiti i zabaviti par puta tjedno onda neću ni ulaziti u građenje odnosa."

Toliko mudrosti iz pera jednog neznanca, čovjeka kojeg nisam nikad vidio ni upoznao, nego s kojim sam se tek prije par dana počeo dopisivati. U početku obično jako precijenim ljude, zato neću Johna uopće ocjenjivati. Reći ću samo da je jako interesantan korespondent.

Iz ovih njegovih riječi postaje mi jasnije ponašanje Pedra i Micka koji ne žele švrljati jer se žele posvetiti jednoj osobi i izgrađivati odnos s njom. Ja sam još daleko od te faze. Zapravo se nalazim negdje između težnje za dubljim odnosom i težnje za neobaveznom zabavom. Nerijetko su te dvije težnje suprostavljene pa ponekad prevlada jedna a ponekad druga.

"Kada ulazimo u odnos s nekim preuzimamo veliki dio odgovornosti za drugu osobu. Ako znamo da će ih nešto povrijediti i onda to svjesno činimo tada smo odgovorni ako ih povrijedimo. Bolje je onda na vrijeme izaći iz odnosa bez povrjeđivanja. Nema razloga mučiti jedno drugo."

Odlučujem se usredotočiti na drugu težnju za zabavom (koliko mi god to bude bilo moguće) dok mi ne dosadi i ne budem spreman za nešto dublje i kvalitetnije.
- 08:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005