body .ten black roses. - .now you\'re gone. - Blog.hr body

subota, 25.10.2008.

.ten black roses.

ew mene napokon!!!heh i kako ste vi meni??.ja sam van super..isla san danas na korculu tj u blato!!bilo je fenomenalno..heh..je da sam se probudila u 5 ali nema vezze..heh..vazno je da je bilo muskih!!naughty!heh..a bome bilo ih je!!..ajme je bilo SUPER...pa ew da se ja ispovidim!!:kad smo ja ,martina m.,žeky ž., beky b,.marija š., marija p.,isle setat posli mise (bile smo na grobu Marije Propetog Isusa Petkovic) i mi tako setamo setamo...kad ...autobus na kojem pise veelikim slovima NK JADRAN -LUKA PLOČE...ajme jesmo se ismijale ali ono ey mi smo trebale bit na korculi ito u blatu kad i oni!!ali..heh..i tako nas 6 krenulo na utakmicu!!heh joj ey ...i nis stojimo mi na tribinama i salimo se kad su dosli ovi tamo neki valjda sa korcule ..ajme luđakinja od ovih ženskih..ja sam kidala gace..osle martina i mara š pitat tamo neke jel slobodno da sjednu pokraj njih...ali mi vamo nismo nis cule steta!heh..ali ugl. nasi su se pokupili jer su valjda trenerovog sina tukli..heh..ali ja nisan na ove nase budale obracala pozornost vjerujte da nebi ni vi uz onake macane iz suprodnog tima...uuu..heh..=).. i tako mi osle ali...tek ce sad postat zanimljivo..=) vozali se neki tamo eto ti blaćani na motorima ..isse ja bi im dala 17 god a oni imaju po 14 joj ey..bili su stvarno slatki...luda martia se osla provozat sa edom ja bar mislin (on je bia najbolji do tad) a mi ostale zafrkavat ovog jednog antu i jos nekog koji isto nosia fixnu..heh..i tako..hmmm...eee...i mi osle u diciji park se ljuljat i ovi su naravno dosli za nam...heh..ma bilo je totalno kull...heh...posli su osle žeky i mara p tamo negdi na wc a nas 4 lude osle u ovaj kafic di su bili svi ostali mislin ti muski!!!joooj...na zidu je naslikan neki ogromni cova sa ogromnim .... i tako...i kad je doslo vrime za polazak ja i beky smo osle pokraj parka..kad iz "grmlja" izlazi skuter sa 3 frika na sebi.nut.joj...a jesan ispisala gace heh..izlaze ovi a taj neki sta je vozia taj motor je tako cute!!heh..ima rupice kad se smije...joj...i tako proslo...to..ali vjerujte da nezelite znat sta smo radile na povratku jer smo krenile u 4 sata a ja dosla doma u 8..heh ...aj puss..
smijeh
By: iwana
mah

-21:14 - Komentiraj ( 18 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

/pravila i tako ta sraNJA/ ♥

.1. poštuj pravila
.2. ne ostavljaj više od 3 komentara
.3. bez lanaca sreće
.4. otiđi s bloga ako ti se ne sviđa i ne ostavljaj komentare tipa "koji glupi blog", bla, bla...

/o meni/ ♥

evo ovako. zovem se ivana i živim u stablini kraj ploča. slušam: basshunter, system of a down, pain, seether, stone sour,mcfly,korn...naj frendice:neda, kata, mara, daja, tinčeko, marina, katarina (neka se niko ne ljuti ako sam ga zaboravila). imam 13 godina ('95).

imam svjetlo smeđu kosu sa plavim pramenčekima, plave okice, duge duge notkiče. obožavam način na koji se emič odjevaju ali mi se ne sviđa što su stalno u depri.

vojim
♥čokoladu
♥moje notkiče
♥moje okice
♥zajebavat se
♥moju rakiju (veliko HAHA)
♥perverzije (još veće HAHA)
♥zajebavat nastavnicu
♥bubnjeve
♥moju sobu
♥internet
♥trzalicu koju je moj brajo puko =,(
♥vezat kosu
♥puni mjesec
♥mjuzu
♥zvjezde micalice i padalice
♥mog peseka (cujica je)
♥moj crveni grudnjak (HAHA)
♥otočić
♥more
♥jet ski i onog čovu koji ga jaše ;)
♥velike valove
♥sunašce
♥sidit na provi, a kad su veliki valovi ja je jašem (hahaha)
♥papit salamu na otoku
♥skakat iz barke
♥pentrat se po skalama (što stoje na barci)
♥i tako to

ne vojim
.x.pčele na otoku (kurve jedne)
.x.školu (u nekim situacijama)
.x.moju fixnu
.x.barbie cure
.x.perverzne seljake sa stražare
.x.ljude koji podriguju i pljulju u javnosti
.x.ljude koji kopaju nos
.x.cure koje se izvlače na PMS kad su živčane
.x.i ima još puno toga l mi se ne da nabrajat

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee