body .13 mi je godina... - .now you\'re gone. - Blog.hr body

petak, 26.09.2008.

.13 mi je godina...

dana 26og devetog 95e katarina bilonic je dobila trudove u 1 sati poslje podne...nakon dugih(vise od) desset sati u 23 i 45 tocno na termin rodila je djevojčicu i nadjenula joj ime ivana...a to sam van ja uuja..danas mi je13 godina koja bazaa.haha..puno puno mi je ljudi cestitalo rodendan i ja sam van jako hepi..jutros sam se probudila u 7 samo da ucim zemljopis ali..ja stvarno neznam sta da napisem..aa..ja i matea nikolac smo se pomirile nakon skoro pa godine uujjaa..ee i da napravila sam facebook hura za mene!!!..zelim posebno pozz mateu(zmija) koja mi ga je prva cestitala....joooj jubim je!!..zelim jos pozz anteu i nedu...ajme tnx na svem..thumbupii eto... aj ljudovi volim vas i takk...zubo.
By:iwana
cool
smokin
...kissam vas..

-10:09 - Komentiraj ( 5 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

/pravila i tako ta sraNJA/ ♥

.1. poštuj pravila
.2. ne ostavljaj više od 3 komentara
.3. bez lanaca sreće
.4. otiđi s bloga ako ti se ne sviđa i ne ostavljaj komentare tipa "koji glupi blog", bla, bla...

/o meni/ ♥

evo ovako. zovem se ivana i živim u stablini kraj ploča. slušam: basshunter, system of a down, pain, seether, stone sour,mcfly,korn...naj frendice:neda, kata, mara, daja, tinčeko, marina, katarina (neka se niko ne ljuti ako sam ga zaboravila). imam 13 godina ('95).

imam svjetlo smeđu kosu sa plavim pramenčekima, plave okice, duge duge notkiče. obožavam način na koji se emič odjevaju ali mi se ne sviđa što su stalno u depri.

vojim
♥čokoladu
♥moje notkiče
♥moje okice
♥zajebavat se
♥moju rakiju (veliko HAHA)
♥perverzije (još veće HAHA)
♥zajebavat nastavnicu
♥bubnjeve
♥moju sobu
♥internet
♥trzalicu koju je moj brajo puko =,(
♥vezat kosu
♥puni mjesec
♥mjuzu
♥zvjezde micalice i padalice
♥mog peseka (cujica je)
♥moj crveni grudnjak (HAHA)
♥otočić
♥more
♥jet ski i onog čovu koji ga jaše ;)
♥velike valove
♥sunašce
♥sidit na provi, a kad su veliki valovi ja je jašem (hahaha)
♥papit salamu na otoku
♥skakat iz barke
♥pentrat se po skalama (što stoje na barci)
♥i tako to

ne vojim
.x.pčele na otoku (kurve jedne)
.x.školu (u nekim situacijama)
.x.moju fixnu
.x.barbie cure
.x.perverzne seljake sa stražare
.x.ljude koji podriguju i pljulju u javnosti
.x.ljude koji kopaju nos
.x.cure koje se izvlače na PMS kad su živčane
.x.i ima još puno toga l mi se ne da nabrajat

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee