body .i want have you in my bed. - .now you\'re gone. - Blog.hr body

četvrtak, 18.09.2008.

.i want have you in my bed.

eey..kako ste mi moj frikovi??....ja sam vam onak....mislim pa bože skola je pocela ima 3 tjedna...u jbg. sta život brzo prolazi.....a da sad komentiramo naslov ...ja vas ne zelim u kravetu nego to je stih meni malo draže pjesme a izvodi je ko drugi nego Basshunter a pjesma se zove "all i ever wanted" ...i tako...ja sam vam loše zapocela ovu skolsku iman kecu iz tehničkog ito radi banalne stvari ai nastavnica Dona je izgubljen slucaj tak...danas je majom ivanu prvi rođendan pa mu evo ovom prilikom jos jednom cestitam rodendan SRETAN ROĐENDAN!!! i takk....ujutro sam prva smjena a zem (geografija) mi prvi sat...ajme mama..kako nevolim taj predmet ko ce cilu godinu ucit o Europi Bože pomozi..meni je rođendan za 8 dana i službeno cu postat teen (tinejdžerka) jupi za mene...jojojoj....i tako...aj cut cemo se mi jos...
By:iwana
kiss

-20:56 - Komentiraj ( 3 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

/pravila i tako ta sraNJA/ ♥

.1. poštuj pravila
.2. ne ostavljaj više od 3 komentara
.3. bez lanaca sreće
.4. otiđi s bloga ako ti se ne sviđa i ne ostavljaj komentare tipa "koji glupi blog", bla, bla...

/o meni/ ♥

evo ovako. zovem se ivana i živim u stablini kraj ploča. slušam: basshunter, system of a down, pain, seether, stone sour,mcfly,korn...naj frendice:neda, kata, mara, daja, tinčeko, marina, katarina (neka se niko ne ljuti ako sam ga zaboravila). imam 13 godina ('95).

imam svjetlo smeđu kosu sa plavim pramenčekima, plave okice, duge duge notkiče. obožavam način na koji se emič odjevaju ali mi se ne sviđa što su stalno u depri.

vojim
♥čokoladu
♥moje notkiče
♥moje okice
♥zajebavat se
♥moju rakiju (veliko HAHA)
♥perverzije (još veće HAHA)
♥zajebavat nastavnicu
♥bubnjeve
♥moju sobu
♥internet
♥trzalicu koju je moj brajo puko =,(
♥vezat kosu
♥puni mjesec
♥mjuzu
♥zvjezde micalice i padalice
♥mog peseka (cujica je)
♥moj crveni grudnjak (HAHA)
♥otočić
♥more
♥jet ski i onog čovu koji ga jaše ;)
♥velike valove
♥sunašce
♥sidit na provi, a kad su veliki valovi ja je jašem (hahaha)
♥papit salamu na otoku
♥skakat iz barke
♥pentrat se po skalama (što stoje na barci)
♥i tako to

ne vojim
.x.pčele na otoku (kurve jedne)
.x.školu (u nekim situacijama)
.x.moju fixnu
.x.barbie cure
.x.perverzne seljake sa stražare
.x.ljude koji podriguju i pljulju u javnosti
.x.ljude koji kopaju nos
.x.cure koje se izvlače na PMS kad su živčane
.x.i ima još puno toga l mi se ne da nabrajat

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee