Upoznavanje njegovih roditelja - Pronađite djevojku

nedjelja , 30.12.2018.

Forum










Click here: Upoznavanje njegovih roditelja






Mogu vam reći da je to bila olakotna okolnost. Pretpostavljam da izvanbračna veza zahtijeva trud, vrijeme i mnogo energije za laganje.



Upoznavanje njegovih roditelja

Zagrlila sam ga čvrsto dok mi je on ljubio kosu, poslije toga oči, uklanjajući suze, a zatim i usne. Nisam računao na to da će te prisiliti da dođeš. Smatrala sam da ako sam ok i normalna, da ću i njima biti ok, a da će biti vremena da me upoznaju i vide kakva sam.



Upoznavanje njegovih roditelja

Forum - Uopste mi nije jasno koji je tvoj problem? Ako se razlikuje od tvoje, bilo bi dobro informirati se i naučiti o ponešto njihovoj vjeri i običajima Sva svjetla će biti na tebi, a roditelji će te vrlo cijeniti.



Upoznavanje njegovih roditelja

Ali nema tenzija - sve ok prošlo. Ja sam se nekako uvijek brinula oko toga, budući da tata od D nije neki druželjubiv tip. Službenog upoznavanja nije bilo, ali jednom prilikom kada si je D opekao nogu baš je bilo strašno, preko cijelog bedra, neke se možda toga sjećaju od prošlog ljeta moja mama je došla nakon posla da bi mu to pogledala i previla. Onda se upoznala sa njegovom mamom, koja je inače simpić i razgovorljiva, tak da je to sve prošlo super. Znači pola smo obavili, a da moja mama upozna i njegovog tatu pričekati ćemo do neke druge prilike. Moj muz se sa mojim roditeljima upoznao sasvim slucajno. Ja sam inace decke vodila kuci bez problema a kada sam se upoznala sa mm, on nikako nije htio ici kod mene jer nije na to bio naviknut. Kada samo bili nesto malo manje od godine zajedno, on i frend su dosli navecer po mene a kako je bilo uskrsno vrijeme, usli su najest se prsuta i sira prije izlaska Moji su bili na nekoj festi al je mamu nazuljala cipela pa su dosli doma da uzme druge... Kad sam vidjela auto da se parkira pred kucu, umrla sam od smjeha... Upadaju moji u kuci ko grom a moj mm i njegov najbolji frend sjede u dnevnom... Prsut na stalku, najveci noz koji sam imala, sir, pogaca i izbezumljeni pogled mm-a koji je tog trena poprimio zeleno-plavu boju Tako je bio prisiljen upoznati se s mojima jer nije imao drugog izlaza Ja sam se s njegovom mamom upoznala cisto slucajno... Bila sam na kavi kod njegove tetke moja vjencana kuma u kuci do njih. Nakon pol sata, u kucu upada moja svekrva s palacinkama na tanjuru a moja kuma provali da je to isla pec cim me vidjela da sam dosla pa da ima nekog razloga da dodje Dan danas ju zbog toga zafrkava... S njegovim tatom uopce neznam kako sam se upoznala Ne sjecam se, valjda je isto bilo nekak usput al se sjecam da sam prije toga mm-u rekla da se ja njegovog tate bojim jer mi zastrasujuce izgleda na sto je on umro od smjeha moja mama i njegov tata su se upoznali na roditeljskom sastanku a pravo,služebno upoznavanje je bilo nakon kaj je on napustil bogosloviju, išli smo na vikend na more ja sam cijeli tjedan prije toga bila napeta,a još sam i ispit imala taj tjedan.. Uvijek su si bili dobri, ček i kućni prijatelji ne preintenzivno, ali znali su se viđeti. Eh, a pošto je dragom i meni trebalo jako puno godina da shvatimo da smo stvoreni jedno za drugo tako ni naši roditelji nisu ništa slutili... Njegovi su pozvali moje na božićni ručak... Inače, super atmosfera je bila, no ništa neočekivano, jer kao što sam rekkla, prilično dobro su se poznali i prije toga. Nije bilo neugodnih zadirkivanja. Mogu vam reći da je to bila olakotna okolnost. Možda bi bilo najbolje da se situacija prilagodi njegovom tati, pa da tvoj dragi spomene da bi bilo dobro da se upoznaju prije, al da njegov tata odluči kad im je zgodno da se upoznaju... I svojima svakako napomeni da je malo delikatnija situacija, pa da će biti potrebno malo prilagodbe. Stvar je da moje, kao prvo ne možeš stavit ni u istu prostoriju, kamoli za isti stol - pa bi kao mi trebali imati DVA službena upoznavanja onda je problem da mi je mama u italiji, a tati su sve ovozemaljske stvari čista glupost čitaj - nije zainteresiran ali imam baku s kojom živim i koja se brine o meni i bratu....



TDI Radio - Antidepresiv
Otvaram vrata i siđem uskim stepenicama pod palubu. Onda je, jedne zime, sve krenulo nizbrdo. Oboje šutimo, svatko gleda u svoju stranu. Barem nisam više plakala. Jedino što sam vidjela je on. On nije bitan u ovoj priči, a Sarah ga smatra samo dobrim prijateljem. Takodje ne padati u nesvest sa buketima nego neko primereno cvece u primerenom broju.. Sarah problijedi, pa pređe pogledom na mene pa opet na Renea. Odmah mi je ponudila pomoć oko čišćenja stana u kojem je kako ona kaže, prije mene živjeo neki lik koji je bio gay.

[Sex za novu godinu|Sex poze slike|Chat za sex]






Oznake: forum

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.