Naši Friendovi:
ŠEGY
Leo
Stefan
Miki
Vlado
Ivor
Andry
Marko
Dejan
Jura
Grafac

Naše Friendice:
DORA Š.
Ena
Annalea
Kuffy
Claudia
Eva
Katarina
Dijana
Klara
Matea
Lea

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

mahNajbolji bikerski blog...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

utorak, 22.04.2008.

Sve je super..(Boss)

Ovdje cu pisati kak sam proveo subotu..u sub je bilo super, ja i Leo smo se dogovorili kak cmo ici u Daruvar ujutro vlakom onak bzvz s Mateom, Evom i Dijanom...Kad smo dosli tamo one su otisle naci se sa deckima iz Siraca, a ja i Leo smo otisli trazit mjesta po gradu dje vozit street jer smo culi kak je tam u Daruvaru super vozit street, a i nama malo treba promjene jer znamo svaki skok u Pakracu i Lipiku.. sve smo obavili i postalo nam je dosadno, otisli smo u 13 h. na bus i u Pakrac..dogovorili smo se kak cmo se ici vozit, al prvo sam morao do Ene po svoj bike jer je bio kod nje..tj. ostavio sam ga tam jer sam u petak imao jako opasan pad sa zida na glavu tam kod robne u Pakracu, nije mi se dao vozit bicikl doma jer mi je lanac puko pa sam zamolio Enu da ostavim bike kod nje, au svemu tome hvala joj sta mi je cuvala bike i jos sta mi je rane od pada ocistila>>hvala Ena<.i tak se mi pozdravili i.....hm...i ja oko pol 2 ujutro biciklom krenuo doma..bio sam presretan zbog cjelog dana i zbog puno toga ljepog sta je bilo taj dan i tu noc...za nedjelju smo se opet dogovorili da cmo se ici vozit i bilo je super, al opet ne bolje neg u subotu..!! evo toliko od mene...pozzz i pusse svimamahkisskisskisskiss napisat cu novi post tek kad budem dobio vise od 35 kommentara..moji se ne broje..!!!



| Aj kOmEnTiRaJ! (36) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.