Naši Friendovi:
ŠEGY
Leo
Stefan
Miki
Vlado
Ivor
Andry
Marko
Dejan
Jura
Grafac

Naše Friendice:
DORA Š.
Ena
Annalea
Kuffy
Claudia
Eva
Katarina
Dijana
Klara
Matea
Lea

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

mahNajbolji bikerski blog...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

srijeda, 09.04.2008.

SORRRYYYY



Ovaj post pisen na nastavi informatike jer neznam sta bi vise radio tu u toj glupoj skoli!! jedino mi jos tipkovnica radi jer je bas na mom kompu mis sjeban i to me jako zivcira.....al sta ces...ja se ispricavam svima kojima sam nesta lagao i zanemarite onaj post o Matei i Evi jer sam se s Evom pomirio a ni s Mateom nisam bas u losim odnosima!!! Nadam se da se neljuti vise na mene jer mi je dosta vise tih svada..!!! Prema tome Matea sorry ja se stavrano ispricavam i stvarno mi je zao zbog svega...A i Katarina sorry isto jer sam ono krivo shvatio i bzvz sam se ljutio i vrijedao te..stvarno nezelim izgubit najbolju frendicu...SORRY KATA!!!! Jos samo da se ispricam Kuffy jer sam joj lagao cjelo vrjeme..STVARNO SORRYYYYYY!!! znam da se ljutis al zao mi je stvarno...vise nisam znao sta napravit i jucer kad smo razg...lagao sam ti znas vec sta..!!! molim te da mi oprostis za sve sta sam napravio i ti i svi ostali skojima sam posvadan ili kojima sam nesto lose rekao ili se bzvz ljutio na njih i vrijedao ih....OPROSTITE SVIII...!!!! crycrycry pozzzz svima!!mahmah




| Aj kOmEnTiRaJ! (19) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.