<body><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>


srijeda, 12.12.2007.

dugo nisam pisala.....

jaooo kada mi je zadnji post bio napisan heheheh.....a i ja ne stignem.....puno se toga dogodilo u ovo puno vremena.....kao npr.posvadala sam se s mateom i opet smo se pomirile.....ahhh tak vam je to kod nas.....napokon sam malo vremena odvojila da napisem post....ne dolazim bas cesto na comp....a bas bi se trebala dolaziti jer mi buraza nema vec par dana od 6.12 i doci ce sad u petak.....steta....a bas mi je bilo lijepo bez njega....ali bilo mi je i pomalo dosadno nisam imala koga zezati hihihi....sve sta je lijepo kratko traje ihihi....i tak....problema ima ko u prici.....imma ih i ja i matea:(.....necu o tome prek bloga....jelena i goga su se posvadale bas mi je zao.....s majdom sam se sprijateljila opet....valjda joj vise ne dizem zivce ko ce znat....heheeh....jaoooo andreich ima vodene krave(kozice) šmrc sta cu ja bez nje u skoli šmrc.....i tak....još malo pa idem u karlovac 23.12 i biti cu valjda preko nove godine ak ne budem onda se vracam 28.ili 27.hihihi......jebeno ha????neam pojma sta da pisem....eee da neda mi se uredivati blog pa cu samo pisati postove kada stignem.....dosadno mi je dodavati slike spotove itd itd kako se vama to da???hehehe.....aj idem ja nemam vise inspiracije.....za....pisanje....a i pocela mi je zabranjena ljubav hehehe...kisssssich svima a posebno matei ;) TEICH JOJIM TE (kao frendicu naravno) KKIISSIICCHH pozzzz

12.12.2007. u 19:30 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu pisem sve o mojem zivotu.....mislim...događajima i frendovima itd itd
ime:ana
prezime:pa zar je bas bitno?
datum rodenja:4.3.1996.
godine:11
grad:rovinj
razred:6.a
prijatelji:vera,jelena,andrea,josipa,
hidaeta,josipa2,sara,sara s.,stjepana
,medina,marjana,
goga,ivana,iva,luka,antonio,ernad,
kemal,fabio,petar,matej,matija,itd,itd
braca:brat,zeljko
volim:svoje frendove,mob,comp,starce
,brata,kosarku,spavat,izlaske,more
,zimu,ljeto,slusati muziku,bosnu,dinamo,
kad imam para na mobu,msn,itd,itd
ne volim:skolu(na neki nacin),glupe i
umisljene ljude,jelenu hahah,salim se....itd itd....

Linkovi

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

image hosting file hosted images

image hosting file

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Credits
Designer: lil.cgiies
Image: x x
Pls leave the credits alone:D !!!
Archives