<body><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>


nedjelja, 11.11.2007.

noviiiiii poooooooooooost

pa-pa......evo i ja se javljam napokon lol.......joj neda mi se nis radit uciti hmmm ko ce to još lol?hvala na komentarima....ovaj tjedan mi je bas bio dobar...sinoc sma isla van s mirjanom i mateom.......bilo je luuuuuuuudo.......srela sma antonia kupova je sendvice za njega i nolia....lol.......pa su (bar mene) njih dvojca isprepadali petardama.....ja se uzasno bojim petarda tak da....lol...onda me toni prepao s svojom facom hihi......usrala sam se....:D:D:D:D......i tak.....sutra skola neeeeeeeee.........šmrc.....iz engleskog pisemo pripremu za zadacnicu a u utorak zadacnicu.......ja se nadam jedinici hehe......jer stvarno mi neide engleski.....i tak......nemam sta pisat...post pisem iz dosade.....van neznam hocu li ici....i tak....kao sta sam rekla post ce biti svake prijestupne...hehe....joj sta da pisem???.....dizajn ste vidjeli da sma promjenila...jer mi se vise nie bio svidao onaj.....malo je bio nerazumljiv...aj idem ja...neda mi se vise pisati niiiiis.......moj msn_ ce-ca11@hotmail.com ko oce nek me doda lol......aj pa-pa veliki kissich i pozdrav:nmatei,jeleni,toniu,josipi,betty,noliu i neznam kome još aj moze i albanu lol.......;-) bay bay

11.11.2007. u 15:02 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu pisem sve o mojem zivotu.....mislim...događajima i frendovima itd itd
ime:ana
prezime:pa zar je bas bitno?
datum rodenja:4.3.1996.
godine:11
grad:rovinj
razred:6.a
prijatelji:vera,jelena,andrea,josipa,
hidaeta,josipa2,sara,sara s.,stjepana
,medina,marjana,
goga,ivana,iva,luka,antonio,ernad,
kemal,fabio,petar,matej,matija,itd,itd
braca:brat,zeljko
volim:svoje frendove,mob,comp,starce
,brata,kosarku,spavat,izlaske,more
,zimu,ljeto,slusati muziku,bosnu,dinamo,
kad imam para na mobu,msn,itd,itd
ne volim:skolu(na neki nacin),glupe i
umisljene ljude,jelenu hahah,salim se....itd itd....

Linkovi

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

image hosting file hosted images

image hosting file

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Credits
Designer: lil.cgiies
Image: x x
Pls leave the credits alone:D !!!
Archives