<body><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>


utorak, 06.11.2007.

novi poccccct

bokich!!!!!pa di ste?kaxte?tnx na komentarima to prvo sta trebam reci hihi......joj evo post pisem cisto iz dosade....nema mi brata da ga podjebavam pa moram da pisem post hihih.....kod mene nema nis novo osim sta sam u srijedu tam kad su oni praznici poceli otisla s prirode a bio je ispit otisli smo ja andrea luka i toni......mene je kao boljeo trbuh andreu glava a luka i toni su priznali da su pobjegli jer nisu ucili hihi......paaaaa danas mi je mama bila u skoli i rekla mi je da imam doista loše ocjene a ja ne kuzim sta je loše u jedinici?ahahah....ma eng mi neide....:-(...ako budem imala 2 iz engleskog na polugodistu biti cu haaaaapppppppppyyyyyyyyyyyyy........hihi......neznam...ovo ostalo je sve u redu.......čestitam toniu sta je razbio plakat...ali pššššššššt...... o tome se nesmie pricati hihi......još malo mi pocinje kosarkaska liga....i tak.....joj neznam sta da pisem....spomenut cu svog frenda slipa(juricu)hihihihi......ipak.....obecala sma mu hihih......ma ke mi je?samo pisem ove faking tri tockice i hhihihi......lol......jurica-ima 15god iz orahovice je valjda lol......hmmmmm neznam sta da još o njemu napisem.....MRZIM GA hihi..zabavan je i kewl......to je to.....hmmm kad ce ti zimski prazniciiiiii????????jedva cekam....ici cu u sisak...nisam bas happy......ali idem na snijeg hihi.....i tak....neam pojma sta da vise pisem......pa cu zavrasiti post...i da.....sad cu stavit novi dizajn jeeeer ovaj je izgleda ne citljiv KAD MI NECE ANDREA NAPRAVIT MORATI CU NEKI IZABRAT HIHI.....AJ peace pipl.....pozzzzz

06.11.2007. u 15:45 • 32 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu pisem sve o mojem zivotu.....mislim...događajima i frendovima itd itd
ime:ana
prezime:pa zar je bas bitno?
datum rodenja:4.3.1996.
godine:11
grad:rovinj
razred:6.a
prijatelji:vera,jelena,andrea,josipa,
hidaeta,josipa2,sara,sara s.,stjepana
,medina,marjana,
goga,ivana,iva,luka,antonio,ernad,
kemal,fabio,petar,matej,matija,itd,itd
braca:brat,zeljko
volim:svoje frendove,mob,comp,starce
,brata,kosarku,spavat,izlaske,more
,zimu,ljeto,slusati muziku,bosnu,dinamo,
kad imam para na mobu,msn,itd,itd
ne volim:skolu(na neki nacin),glupe i
umisljene ljude,jelenu hahah,salim se....itd itd....

Linkovi

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

image hosting file hosted images

image hosting file

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Credits
Designer: lil.cgiies
Image: x x
Pls leave the credits alone:D !!!
Archives