<body><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>


subota, 03.11.2007.

yo nigga

ahahahah pa poglejte koi nalov...ahahah.......ma koi mi je????neam pojma.....pa yo pipl......kaxte mi vi danas?hvala vam na komentarima....dosta i je lol......iako ih ne skupljam bas ali eto....joj ovih mi je dana bas zakonp ogotovo sad kad su ova 4 dana prosla mislim....imamo još sutra ma prezakon je....a pogotovo navecer vani....ja jelena matea i josipa ma prezakon nam je....jučer navecer smo samo setale srele smo jelenu2 draganu i ursulu....ma....zakon nam je bilo ali ovu vecer nam, je bolje bilo....bili smo negdje kod albana i nolia lol.....jelena kao i obicno zeza....pa kad je pocnu lovit ona bjezi to je za umrijet od smijeha....a nemam vam sta reci.....u skoli sve po starom....samo sta me stavila ponovo da sjedim s andreom weeeeeee bas sam happy......a neznam sta da pisem mislila sam da ce biti dug post.....ali izgleda da nece.....hm......neznam sta da napisem....sutra opet idem van.....naravno......lol.....u 12 mjesecu izgleda da idem s klubom u sloveniju....jedva cekam...id3mo na dva dana........toooo.....joj....danas smo zezale ja i jelena kod nje nekog tamo lika.....još se sad smijem....ja sma ga vrijedala jer je on i mene i jelenu....pa je onda on mene......pa sam onda ja njega.....onda se od njega brat javio....pa mi je rekao da dolazi za 3 dana i jebo mi je mater a ja i jelena umiremo od smijeha....rekao je ako treba da ce odmah doci u rovinj i da ce me nalupati hahahahahah.......umrijet cu.........ahahhahahah.........jelena se sada sto posto smije....kao i ja lol........a nis idem ja ca.....pipl......cujemo se....pusek pusek svima a posebno matei josipi jeleni i andrei

03.11.2007. u 21:10 • 44 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu pisem sve o mojem zivotu.....mislim...događajima i frendovima itd itd
ime:ana
prezime:pa zar je bas bitno?
datum rodenja:4.3.1996.
godine:11
grad:rovinj
razred:6.a
prijatelji:vera,jelena,andrea,josipa,
hidaeta,josipa2,sara,sara s.,stjepana
,medina,marjana,
goga,ivana,iva,luka,antonio,ernad,
kemal,fabio,petar,matej,matija,itd,itd
braca:brat,zeljko
volim:svoje frendove,mob,comp,starce
,brata,kosarku,spavat,izlaske,more
,zimu,ljeto,slusati muziku,bosnu,dinamo,
kad imam para na mobu,msn,itd,itd
ne volim:skolu(na neki nacin),glupe i
umisljene ljude,jelenu hahah,salim se....itd itd....

Linkovi

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images

image hosting file hosted images

image hosting file

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Credits
Designer: lil.cgiies
Image: x x
Pls leave the credits alone:D !!!
Archives