borut

07.03.2012., srijeda

Utopljenik u mom bazenu

Sinoc sam bio u Cezareji. Nisam plivao, ali sam cuo gospodju koja je dotrcala vicuci da se je neki djecak utopio u bazenu. Trazila je pomoc, ako je netko u okolici lijecnik. Iako sa zdravstvom imam veze samo kao korisnik usluga, spustio sam se neprimjetno do vode. Tamo je, us sam rub bazena, spasavatelj pokusavao disanjem usta na usta vratiti u zivot devetogodisnjeg Orija. Prepoznao sam u spasavatelju Jarona s kojim svakog petka provedem sat vremena nakon plivanja, uz lagani obrok i Coca-Colu. Ohrabrio sam ga i on je nastavio sve dok djecak nije poceo trzati kapcima, lagano povracati i micati rukama. Jedino sto sam imao sobom bio je rucnik kojega sam podturio pod djecaka. Netko je donio jos jedan rucnik kojim sam ga prekrio. Nenametljivo je pristupila jedna gospodja. Stigao je i paramedik sa potrebnom opremom. Prikljucio je EKG, kisikovu masku i pripremio sredstvo za infuziju. Ona gospodja je u venu na djecakovoj ruci strucno zabola iglu i ustrcala prvu injekciju. Djecak se je probudio i poceo dizati. Pratio sam rukama njegove pokrete da ne bi pao i pridrzavao ga. Zatrazio je da ode na WC. Vec je sjedio u mojim rukama. Ona gospodja mu je rekla neka to napravi ovdje na mjestu, a on je opet malaksao. Vratio sam ga u lezeci polozaj. Postavljao sam mu pitanja da bi ostao budan, a on je kroz masku odgovarao nerazgovjetno, uglavnom kimajuci glavom.

Imao je trening. Trebalo je preroniti citav bazen. On uvijek zeli biti najbolji. Ponestalo mu je zraka i nije stigao izroniti, nego je udahnio vodu. Dozivio je sok i ostao ispod. Voditeljica po imenu Neder je to odmah zapazila, ali je vec bilo prekasno. Izvadila je iz vode bezzivotno tijelo. (prica upotpunjena rijecima ocevidaca)

Donijeli su jos sredstava za utopljavanje. Stigla je i nosiljka. Podigao sam ga na nju. Odveli su ga u bolnicu Hilel Jafe u Haderi. Ime mu je Ori i s njim ce biti sve u redu. Mozda jednom i zaplivamo zajedno.

Bazen su zatvorili. Ostao je spasavatelj Jaron. Ni on se nije osjecao bas najbolje. Otisli smo na bar popiti nesto.



Barmen nas je fotografirao, zavrsio smjenu i Jarona odveo kuci u Givat Olgu. Meni je kod kuce bila potrebna jos limenka pive. Zaspao sam u odjeci u kojoj sam se vratio kuci i evo, svanuo je novi dan. Dobro jutro!!!

- 04:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V