|
borut
20.03.2009., petak
"Trenutku ljepote raduješ se zauvjek"
(Izgubljeni raj, akrilik na platnu, 150x100)
Kad se vec hvalimo rodbinom, treba posebno istaknuti slikara Aleksandra Bezinovica koji sudjeluje u izlozbi "Trenutku ljepote raduješ se zauvjek" cije otvaranje se ocekuje 1. travnja 2009. u Muzeju Mimara, Rooseveltov trg 5. s pocetkom u 18,00 sati. Za svoj rad Aleksandar ce reci:
U svojim ranijim radovima većinom sam se bavio apliciranjem ideograma i znakova kojima sam davao značenja u odnosu na ikonografiju kršćanstva, mitologije i alkemije. Vehementni potezi kista, geometrizirani bestijariji i semantika ruiniranog pljesnjivog zida na platnu služili su mi kao nositelji za čistu i sirovu formu znaka nanesenog preko šablone sprejem ili bojom.
Kao rezultat takvog pristupa, dobivao sam hermetične slike s rebusnim karakterom, vremenom sve više pročišćene od likovne ekspresije.
Smjer u kojem se moje slikarstvo kreće posljednjih nekoliko godina vezan je uz simbolizam i figuraciju koju sam počeo koristiti početkom 2004. godine, kombinirajući crteže geometrijskih formi i realistične, akromatski slikane motive.
Geometrijski oblici koje ucrtavam preko figurativnih motiva zamjenjuju dotadašnje ideograme, te postaju likovni i simbolički kontrapunkt figuraciji u koju interveniram cijeđenjem boje, gradeći tako sliku koja djeluje kao da se „rastapa“ u nedefiniranom vremenu i prostoru.
Na ljudske i životinjske figure koje postaju centralnim motivima mojih platna, tematski i likovno snažno utječe pop kultura i medijska interpretacija suvremenog života . Kao autor pokušavam likovno materijalizirati dileme i pitanja preko kojih bi i sam mogao bolje shvatiti društvo čiji sastavni dio, htio-ne htio, sam i ja sam.
Snaga i uloga medija u programiranju ljudske psihe je najjača motivacija za ironiju koju često koristim u kreiranju naziva za izložbe i radove.
Vrlo često ispisujem po slici tekst i citate koji nisu uvijek u izravnoj vezi s motivom, ali imaju funkciju stvaranja mističnog ili čak kontradiktornog efekta, naglašavajući ironiju i skrivene veze među stvarima.
Ispisivanje riječi i naslova u jednakoj mjeri smatram likovnom i konceptualnom intervencijom, tako da su oni sastavni dio kompozicije moje slike.
Iako se u posljednje vrijeme dosta koristim grafičkim softverima i internetom u razrađivanju ideja i skica, važno mi je nadograđivanje i primjenjivanje tradicionalnog znanja vezanog uz kaligrafiju, pozlatu i općenito slikarsku tehnologiju koju u što širem smislu pokušavam ugraditi u svoj rad.
... a na nama je da u doiducu srijedu skoknemo do "Mimare" vidjeti!!!
(Romanticni vikend na Kreti /sekvenca/, akrilik i bitumen na platnu, 100x120)
|
|
|
|
VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
A R H I V:
2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII
2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII
2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII
2015.
I, II, III, IV , V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII
2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII
2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2021.
I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
2024.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII
|
|