borut

31.10.2005., ponedjeljak

Sigurnosna ograda

Na sjeveru Izraela je Golanska visoravan. Sporazumom o prekidu vatre iz 1973. godine utvrdjene su linije razgranicenja sa Sirijom, i to se do danas smatra najmirnijom izraelskom granicom. Postoji sigurnosna ograda i gotovo da nema pokusaja prelaska ni sa jedne strane.

Ali sta je s pripadnicima zivotinjskog carstva? Jer njih nitko nije pitao za zivot na kojoj strani bi se opredjelili! Navikli su se kretati po nahodjenju koje im namecu instikti i ako na svom putu naidju na ogradu pokusati ce je proci, jer s njene druge strane je predmet njihovog zanimanja. To je htjela i ova ogromna zmija ciju fotografiju sam jutros dobio!



Nakon sto se je tijelom zaplela medju zice, pokusala ih je snaznim celjustima skrsit! Ali zica je zica, a zubi su zubi! Ovako je docekala i vojnike u njihovoj ophodnji ograde!


- 19:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #

30.10.2005., nedjelja

Dan tisine

Vidim da su Bugenvilija i Helix posvojile nove kucne ljubimce, a ja kao zaba koja dize nogu kad vidi da potkivaju konja! No ja hocu Tihu, da mi bude dan pun tisine, a mozda i zalogaj onim pustim pelikanima i kormoranima sto nadlijecu! He, he, he (bas sam zloban)!

U medjuvremenu, treba Tihu nahraniti iz posudice lijevo od akvarija! Hvala! I ne zaboravite: molim posudicu s hranom vratiti nz njezino mjesto!



adopt your own virtual pet!


- 15:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

29.10.2005., subota

Isprika

Pelikan Nakon objave posljednja dva posta na ovom blogu, bilo je dosta negodovanja u mojoj najblizoj okolini, jer, kazu oni koji su pregledali sav fotomaterijal o pticama, da je izbor fotografija katastrofalan i da je trebalo postaviti nesto drugo, pa evo ovim putem isprike i mojim kriticarima (linkam na fotografije koje su izabrali), a i onima kojima ce mozda biti dosadno opetovanje teme:

-leprsave 1, 2
-postavljaju se u formaciju 1 2 3 4
-put ih vodi

Preletjeli su nas i kormorani od kojih je jedan bio voljan pozirati na vrhu eukaliptusa koji crpi snagu iz mirnog potoka, a susjedni eukaliptus krio je caplju sto vreba plijen u istom potoku!

Te ptice, ptice ...


- 22:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Renault 19, Versace i "asistent"

Bartulov renault je bio na izdisaju. Posljednjim snagama stigao je u garazu. Automehanicar i njegov asistent su pogledali u unutrasnjost automobila,



pa u motor i dijagnoza je uspostavljena;



a dok sam ja obracao paznju na modu koju upraznjava automehanicar, Bartul je pod budnim okom asistenta svodio racune!


- 19:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

28.10.2005., petak

Lakse teme

Danas je sve pocelo voznjom za Haifu! A tamo, u gradu kojega Vesna iz samo njoj znanih razloga (do duse vise puta mi ih je iznosila, ali jos me nije uvjerila) voli, vozili smo oko najmanjeg kruznog toka (ROTOR) kojega sam do sada vidio!



Obavili smo sto je trebalo i vozeci natrag Vesna je rekla da treba slikati plantazu kaktusa koji upravo cvjetaju.





Ali ja volim polja pamuka, pa je trebalo snimiti i polje kojim su vec prosli kombajni i pripremili ogromne bale pamuka koje cekaju da ih se preveze na daljnju obradu





A onda sam osjetio da se iznad mene nesto krece! Pelikani su uzletjeli s nekog od obliznjih ribnjaka i u jatu kruzili cekajuci neku zracnu struju koja bi odgovarala njihovim namjerama da sto prije stignu na jug. Uzivao sam gledajuci i brzo okidao fotoaparatom nadajuci se da ce biti i koja dobra fotografija!







Velike ptice su dobile sto su cekale i blagi, topli povjetarac ih je ponio prema njihovom zimskom obitavalistu, a nase putovanje se je zavrsilo u Cezareji gdje smo se okrenuli oko malo drugacijek kruznog toka (ROTOR-a) od onog iz Haife!





- 21:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Dan poslije



Vec rano u jutro stigli su novinari i fotografi u potrazi za dobrom reportazom. Citava trznica je bila okruzena i zatvorena policijskim i drugim sluzbenim vozilima. Terorist samoubojica je aktivirao eksploziv upravo tamo gdje specijalac prebire po ostacima kioska za prodaju falafela.



Snimak iz predvorja moje banke na ugao ulica Herbert Samuel i Rotchild je dosta jasan, jer je staklena vitrina potpuno nova. Nocas su zamijenili onu koja pukla od detonacije.



Do poslije podne dosta toga je sredjeno, ali je jos daleko od atmosfere koja bi trebala vladati na trznici.



Govorka se da bi i citava trznica mogla biti izmjestena sa sadasnjeg prostora na novu lokaciju!



- 16:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

27.10.2005., četvrtak

Teror



Ovako veceras izgleda prodavaonica falafela Barzilai o kojoj je na ovom blogu vec bilo rijeci! Tada, 22-og rujna tamo je bio Icik!



Danas su tamo bila neka druga petorica (sada mrtvi) i nekih drugih 28 (sada na lijecnickom tretmanu u bolnici Ilel Jafe u Haderi). I Simi koja radi sa mnom je zavrsila u bolnicu! Mene su drugi poslovi odveli ranije s posla i postedili da budem svjedokom teroristickog akta koji se zbio pedesetak metara zracne linije od stola za kojim radim! Bio sam u jednom arapskom selu i sjedio s Madjidom! Zajedno smo culi vijest o samoubilackom napadu u Haderi i jednako negodovali!



Zajedno smo slusali i kako mujezin doziva narod na vecernju molitvu! Ramazan je! Kasnije je dosla i Vesna da me odvede kuci.



Sabirem utiske, a sutra: nastavit cemo sa radom, kao da nista nije bilo. Ostat ce samo oziljci i prebrojavanje mrtvih!
.................................................................

- 03:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #

25.10.2005., utorak

Po pustinjskom pijesku

Dubai2 nam je najavio sta nas ceka u jednom od njegovih buducih postova, a ja nestrpljiv, pa stao uz cestu, odmah tu pored kibuca Sdot Jam, kako bih vidio te "jahace dina" iz bliza! Bilo ih je nekoliko i grupirali su se na uzvisini odakle su promatrali jedni druge u uspjelim i neuspjelim poduhvatima.




Oni koji su prolazili mjestom na kojem sam stajao ostavili su tragove koji zabrinjavaju zastitare prirode, jer pustinjskih dina je u Izraelu sve manje.



Nije me samo briga za ocuvanjem okolisa navela da parkiram uz cestu i pjeske udjem u pijesak, jer vidio sam i vozila 4x4 koja su pored mene pokusala uci u avanturu i brzo odustajala!



... a ja se zadubio u "japije", pa mi se moglo dogodit da mi i sunce bez pozdrava, tamo kroz grm, preko ravnih krovova kibuca u more utece...







- 20:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

23.10.2005., nedjelja

Vrgorac pored Omisa (?)

grom Citam u Monitoru naslov "U Vrgorcu pored Omiša grom ubio mladića" i, sa zaljenjem za sirotim momkom, hitam prema ormaru gdje ima nekoliko dosta dobrih geografskih karata i trazim Vrgorac pored Omisa! Ni blizu! Ma da su napisali pored Metkovica, Ploca, Makarske ... Ma i Mostar je blize od Omisa! Ali treba li uopce bliza odrednica gdje se nalazi rodni grad Tina Ujevica?


- 20:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

22.10.2005., subota

Malo penjanja

U posljednje dvije, tri godine sve moje penjanje svodi sa na citanje "Hrvatskog planinara"!



Ali danas je dosao Bartul sa nakanom da odemo iskusati penjacke vjestine. Stjena na krajnjem jugu brda Karmel, gdje sam godinama penjao, vise nije dostupna penjacima, jer je cuva "Drustvo za zastitu prirode", pa smo se zaputili u stari (iz rimskog razdoblja) kamenolom izmedju Binjamine i Zihron Jakova.



Uloge su se izmijenile! Nekada sam ja vodio, a Bartul osiguravao! Danas je nakon laganog zagrijavanja Bartul, dobrom tehnikom koja me je ugodno iznenadila, ispenjao zahtjevni smjer, a ja sam ga osiguravao i snimao.




Meni onda nije bilo problema uz postavljeno uze doci do vrha, ali me je Bartul "ulovio" digitalcem teka kada sam izisao iz smjera! Dobro sam se umorio, pa mi nije padalo na pamet ponavljat smjer radi fotografija!


- 18:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #

21.10.2005., petak

Praznik sjenica

Danas sam isao na plivanje. Pjeske. Nista zanimljivo putom. Prosao sam pored novg natpisa naselja



i ispod velikog eukaliptusa susreo malu pticicu koja me je sutke izbjegavala.



Zato me je pred bazenom bugenvilija u punom sjaju posto poto htjela dodirnuti preteskim granama!



Unutra je mjesovita ekipa cekala nalog voditeljice da skoce u vode,



dok je mladji brat prakticirao schlafstunde!



Praznik je sjenica (od 18-tog do 25-tog), pa je pored bazena sator u kojem rabin prenosi tumacenja na one koji danas ne plivaju!


- 18:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

20.10.2005., četvrtak

Povratak

I onda je, kao iznenada, trebalo prema aerodromu, da nam avion ne bi izmakao. A aerodrom onaj isti na kojega smo prizemljili - u Cilipima! A Cilipi daleko! Odlucili smo proci ispod Velebita i vec kod Bakra smo se opet osvjedocili da se krecemo najvecim europskim gradilistem, ali smo se i zapitali: "kamo vodi ovaj viadukt?",



a evo ga i sa druge strane.



O remek djelima naseg gradjevinarstva iz proslog stoljeca ne treba trositi rijeci (most Kopno - Krk) ni vrijeme,



ali na Maslenici smo se zaustavili da bi sa Starog (tzv. "Novog Starog") mosta



snimili Novi (tzv. "ljetnji") most.



Kako je vec vrijeme poodmaklo i mi ogladnili, tko zna sta je na narednoj fotografiji mirita (ne znaci da ce i dobit) porciju pecene janjetine!



Kako se zlocinac uvijek vraca na mjesto pocinjenog zlocina, evo ih u Ducama da bi nastavile pricu sa susreta blogera,



dok sam ja s druge strane stola izgledao otpilike ovako!



Konacno smo stigli u Cilipe, primili posljednje zelje za ugodan let



i to je to ... evo nas doma...


- 20:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Pula

Pula Evo nas i u Puli (okolica Rijeke, dakako)! O gradu se je najbolje obavijestiti kod Helix, koju ovog puta nismo sreli, ali bit ce jos prigoda! Nas je zanimala Arena i nekako smo joj se priblizili unatoc velikom broju autobusa i osobnih automobila parkiranih uz samu atrakciju. Ne bi bilo lose da ustane neki projektant-urbanist koji bi oko citave Arene uredio pjesacku zonu.





Prosetali smo do Slavoluka Sergijevaca (iliti Zlatna vrata, Port aurea)



nakon kojega smo konacno usli u pravu pjesacku zonu koja je uglavnom u funkciji trgovacke profesije (slastice, suveniri, nakit, umjetnine i sl) sve do Foruma i Augustova hrama.



Umorne noge trazile su odmor, a ugodan kutak pronasli smo na Verudeli.



Gotovo zaboravih! Putom sam naletio na imenjaka. Malo nas je, al' nas ipak ima!



- 15:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

19.10.2005., srijeda

Ljubljanja

Ljubljana Ako je Lipica u okolici Rijeke, ni Ljubljana nije daleko pa se nismo libili skoknit ni do slovenske metropole. Ljubljanica jos uvijek, i zauvijek, besumno protice gradom i cuva tajne setaca po obje njene strane. A setaca ima u sva cetiri godisnja doba. Ali u jesen oni sapucu najljepse tajne, jer i Ljubljana je tada najljepsa - jos zelena od zivotnim sokovima prepunih vrba i breza,



a vec prosarana nekim nijansama koje nagovjestavaju hladnije dane!



I nije vazno je li od takvog ili nekog drugog drveca moj sogor Jure gradi zdanje koje samo na prvi pogled izgleda kao rjesavanje stambenog problema,



jer to ce za koji mjesec biti putnicki Ford T-1922. Pokretati ce ga benzinski motor, ali ce ga zatim Jure preraditi na drvni pogon po uzoru na Njemce koji su to napravili za vrijeme oskudice naftom u IIWW,



te postaviti na Razstaviscu (ljubljansko sajmiste) uz njegov vec dovrseni Ford kamionet,



a istim ce putom i SAAB 96L 1970., vec u voznom stanju, i Fiat Topolino C 500 1953., na kojem ima jos puno posla.



Marljiv je Jure! I dok mi objasnjava sta sve treba da bi dovrsio zapoceto, sve mi se cini da na radnom stolu zaviruje i u neke nove projekte



- 20:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Lipica

Lipica A onda se je netko dogovorio da se napravi izlet u siru okolicu i izbor je pao na Lipicu (jeste da je trebalo preci drzavnu granicu i voziti sat i po, ali sta se moze kad je takva okolica Rijeke). U Lipici konji. Dok su mali crne su boje, a kad odrastu pobijele. Osim njih tamo se u domacim gostionama dobro ... Ne, ne, necemo o jelu ovaj put, pa evo nekoliko ljepotana










pssst: po tem smo pa sli v gostilno na klobase s kislim zeljem in zgancami, a zalili smo z teranckom!!!

- 06:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Kostrena

Kostrena Netko se je dogovorio da valja poci na izlet u blizu okolicu, a uz more i izbor je pao na Kostrenu. Nisam pozalio! Iako, je puhao burin, bilo je ugodno. Najprije smo se malo stidili i sramili, i trazili zaklon iza mame ili jos snaznijega tate,





a onda smo uzeli ruksak sa svim najnuznijim igrackama i hrabro krenili.



U Kostreni ravno na plazicu, jer tamo ima puno kamencica,



pa bi ih se moglo bacati bacati u more!



Ali ponestalo nam je snage pa smo otisli po sladoled



i sve je bilo lijepo, a bili smo i za sankom u posebnom kaficu gdje smo ispricali jako vazne vijesti!



- 06:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Rijeka

Slijedece utociste naseg putovanja bila je blagovaonica moje punice. Tamo se ja najbolje osjecam, a to i moja punica dobro zna, pa brine da se ne razocaram. Odmah sam prekontrolirao koja su jela pripremljena i u kojim kolicinama, te se pozanimao koliko gostiju se ocekuje u narednim danima. Trebalo je djelovati brzo i prva odluka je bila negdje skloniti od ociju znatizeljnika obje tepsije strudela od jabuke. Moja punica je sudjelovala u ovom planu pa se je svima ispricavala kako joj je strudel zagorio i da se moraju zadovoljiti sa tortom i drugim slasticama kojih je bio u izobilju. A ja sam MOJ strudel sredjivao uz jutarnju kavu i jos ponekad; onako kriomice! Mljacccc!!! I da ne bih tu donosio sto se je sve jelo i kako je to izgledalo (jer cenzori ovog bolga su neobicno strogi u izboru fotografija kada se pise o hrani) evo samo pogled na mrtvu prirodu - suhomesnatu ikebanu, koja je kod moje punice sastavni dio interijera



A Rijeka kao i uvijek:

vodoskoci;



ulicni sviraci;


vlak u gradu;


brod u gradu;


i galeb sto ulovi zadnji zalogaj pred pocinak.


- 00:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

18.10.2005., utorak

Rana jesen iza Velebita

Lika i Gorski Kotar docekali su nas tmastim oblacima



i dopustili nam zabiljeziti samo djelic igre boja u listovima koji polako stare na svom drvecu






- 10:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

... i malo, prekratko u Splitu!


Kako mi se nije dalo dokazivati da ispod kosulje nemam majicu na spaline



cekali smo nezaobilazne prijatelje ispred zgrade,



prosetali Sustipanom



i dar otvorili pred rucak!



........................................................


- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

... Duce ...

Jedan od ciljeva naseg putovanja dugo je bio najavljivan, a nakon sto su se jos oglasili i Peskafonda i Mala, meni nema potrebe dodati ni jednu rijec o susretu u Ducama. Ali fotografija nikad dosta
pa da se prisjetim kako smo se okupljali



uz kao ulje mirno more, na kojem su jednako nepomicno plutali od lova umorni galebovi i mali kaic.



Uz stol je bilo puno dinamicnije,



a osim utisaka ponio sam i poklonjeni mi primjerak (jedan od tri postojeca) antologije dalmatinskog klapskog pjevanja pod naslovom "JUZNJACKA UTJEHA BY GALEB" koju cini 8 sati pjevanja rasporedjenih na sest diskova
1. Od Splita do Zadra i natrag
2. Dubrovacka Republika
3. Veterani
4. Splitski prsten
5. Furesti i gastarbajteri
6. Best of



"...ludo more, ludo moje more, kako da te smirim, kad ti vicem da cu doci, kad ti svoje ruke sirim
ludo more, ludo moje more, moje kule rusis i ostavljas svake zore samo bol u dusi
..."

slusam nocas!


- 00:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

17.10.2005., ponedjeljak

... (i susreti, susreti) ...



Milivoj sjedi uz sivaci stroj, ali varate se ako mislite da se je latio banalnog posla kao sto je sivanje;

Bepe pokazuje knjigu i u pravu ste ako vam se cini da ju je on ukoricio;

Londra nam je izmakla, a ovo je bio pokusaj da joj se najsuvremenijom tehnikom (tehnika se izgubila u mocnim rukama) udje u trag;

Perisa cije ruke govore mozda i vise od simpaticnog mu obraza;

Zoran se je povukao u samocu iznad Mlinica i bavi se drvorezom, a mene je podsjetio da sam mu jos od 1982-ge godine duzan jednu riblju konzervu;

Tim "Makarske kronike" ciji clanovi su nas je lijepo primili i pronasli stare brojeve tjednika za koje se je Vesna bila zanimala;

Veljko od kojega jos nisam uspio pribaviti potpis na njegov "Kuharski kanconijer";

Neven me je podsjetio na neka druga vremena i poslove koje smo tada obavljali;

Anka uvijek spremna za razgovor nije spominjala svoje godine, ali nam je ispricala i o dogodjajima koje su mnogi zaboravili;

Ruza je u nasim mislim stalno, ali zagrljaj je zagrljaj;

Berto (konac pricu krasi) prepun talenata ovaj put je pokazao kako se na najbolji nacin koriste gradele.





- 22:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

16.10.2005., nedjelja

... M A K A R S K A ...

Makarska je pravi raj
Lipa je ko Jadran plavi

Kad u zoru sunca sjaj
Iznad Biokova se javi



Lipo moje makarsko more
Necu te zaboravit moc

Jer su tvoje najlipse zore
Jer je tvoja najlipsa noc

- 21:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Kroz Neretvu i Bacinu, Igrane i Drasnice...

Valjalo je krenut ka zapadu, a put nas je vodio kroz neretljansko podrucje,



nastanjeno poduzetnim ziteljima koji su vrse za lov jegulja davno odlozili u travu i zamijenili ih isplatljivijim biznisom,



i pored Bacinskih jezera uz koja se prolaznik, ako malo duse ima, mora
zaustavit i napunit je ljepotom.



Igrane! Obvezna stanica i dragi prijatelji! Sjedamo s igracima od 125 kilograma misica i razgovaramo o odigranim utakmicama, dalekim putovanjima i ljudima koje dugo nismo vidjeli.



Vrijeme nam izmice, pa u Drasnice stizemo zajedno sa izlaskom na pucinu drvene brodice ciji se vlasnik nada bogatu ulovu,



dok sunce na tren probi kroz tmaste oblake koji su ga te srijede skrivali!




- 12:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

11.10.2005., utorak

Konavoska idila

Ali, prethodila su tri dana provedena u osami kamene kucice okruzene odrinama;



odrinama sto su me hranile tri jutra i plavcem i cibitom prezrelim. Njihovu sam sladoru dodavao okuse sa obliznjeg sipka



i smokve,



a ni izazovu s kostele nisam mogao odoljeti!



I ne bih se ja bio maknio iz tog raja ni minute da nije bila nedjelja, a folkor u Cilipima se ne propusta



i da sramota ne bi bila da na Stradunu bili nijesmo, trazec kafic za kapucin popit!






- 21:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

08.10.2005., subota

Ispracaj

Ne znam tko je koga pratio ali smo se nasli istovremeno u zracnoj luci! Tisuce i tisuce vjernika koji su namjerili u Ukrajinu prema grobu rabina Nahmana, da tamo docekaju Ros Hashana (pocetak Nove 5766-te godine).



I dok su odrasli u praskazorje molili okrenuti prema Jeruzalemu



djeca su se zabavljala svojim igrama,



a mi hitali prema ... (o tome kod Kasete, Skroza, Galeba /vratio se u niskom letu/ ...)


- 12:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

01.10.2005., subota

Posljednje pripreme

Putne torbe Sve je vec u putnim torbama (overweight include: vino; puste boce obecanoga vina)! Aerodromske sluzbe su vec objavile da Air Adriaticov MD-83






uzlijece u 08,15 sati, i da nas u (citaj sliku)



ocekuju oko 10,15 sati sa suncanim, burnim vremenom i temperaturom od 14 stupnjeva.

- 12:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V