borut

26.06.2005., nedjelja

SUDBINE

Vesna je operirana 20-tog lipnja u bolnici "Asuta" u Petah Tikvi. Istog dana na jugu, u Ber Sevi, sprijecen je teroristicki napad na blonicu "Soroka". Evo kako je Vesna zabiljezila tu noc povezujuci ta dva dogodjaja:

"Ponukana Julierinim postom odlucih i ja opisati moju noc u bolnici poslije operacije. Iz narkoze sam se budila uz njezni dodir necije ruke na mome licu. Sa mukom sam dizala vjedje i iznad sebe ugledala lik casne sestre. Nije mi bilo jasno gdje se nalazim, a onda sam shvatila da to nije casna sestra vec oblo lice mlade Arapkinje povijene glave po tradicijama njezine, muslimanske vjere. Cijelu noc je provela u mojoj blizini trudeci se da mi olaksa bolove i pomogne u svemu. Zvala se Lebna. Zeljela sam ujutro nesto vise saznati o njoj, ali njezina smjena se zavrsila prije nego sam se ja probudila.



Istoga dana, na prelazu iz Gaze u Izrael (prelaz Erez) uhvacenja je 21 godina mlada Arapkinja, takodjer muslimaske vjere, Wafa el Bass, u pokusaju da unese u Izrael 10 kg eksploziva i aktirvira ga u bolnici "Soroka" u Ber Shevi. Ta mlada djevojka koja je prije godinu dana dozivila eksploziju plina u svojoj kuhunji, bila bi sigurno umrla od strasnih opekotina po cijelom tijelu, osim lica, da joj zivot nije spasilo medicinsko osoblje bolnice "Soroka". Cak im je napisala prekrasno pismo zahvale. U "Soroku" je i toga dana bila pozvana na redovnu kontrolu. Cinjenica posjedovanja poziva na ljecnicku kotrolu trebala je biti iskoristena za najgori teroristicki akt, eksploziju u velikom bolnickom centru, ubojstvo velikog broja nevinih ljudi pa cak i onih koji su je njegovali, ljecili, bodrili…



Najgore mi je bilo vidjeti ocajanje te mlade zene, kada je shvatila da je otkrivena i zeljela sama otici u smrt, a mehanizam joj je zakazao. Njezin ocaj bio je grozan. Njezina najveca kazna je ostati ziva. I ovoga puta je prezivjela."



- 17:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V