.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

posjetite=))

sanja=))
antea,romana & vanja(:
tami**(L)
dizzy**
katja**(L)
NikolinČe
nikolina:)
majda :)
alice


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

mE,mYseLf AnD I.....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






kike**
1.c opca
10.2.1993**
duga smeđa kosa
zeleno-smeđe oči
rupica na bradi(haha)
osjećajna
lijena
duhovita
znatizeljna(nekad previse)
osjetljiva
raspjevana
~°°veliki strah od zmijablabla
~°°zelim proputovati cijeli svijet* i naucit japanski
~°°ovisna o labelima i digitalcu=))
nemoze zivit bez svoje muzike
~°°gunsicerek
~°°janis joplin
~°°led zeppelin
~°°ac/dc
~°°doorsi
~°°hladno pivocerek
~°°azra
~°°nirvana
~°°kud idijoti
~°°him
~°°vatra
~°°jinx
~°°white stripes
~°°ramones
~°°rasmus
~°°urban
~°°six pack
~°°guzva
itd.

~°°prijateljikiss
~°°shoppingyes
~°°ljubicasto,sivo,zuto
~°°more i ljeto/summertime**/thumbup
~°°rock n´ roLL&punkthumbup
~°°smijat se bez razloga
~°°kisa**/nekad/-november rain**
~°°zvijezdano nebo**cerek
~°°starke**
~°°jestinjami
~°°Lush(L)
~°°lizalice i zvake i cokolade/svi slatkisi/fino
~°°torbe
~°°vruca cokolada
~°°prstenje/nakit opcenito/
~°°muzika i mp4/ne bi mogla zivit bez njih/pjeva
~°°ness cafee
~°°medici
~°°labela i sjajila/I can´t live without them/yes
~°°sarene bjecve
~°°mobitel
~°°zgodni muski
~°°dugo spavanjezijev
~°°ic vanka
~°°komp
~°°pjevat i plesatpjeva
~°°crtat/iako sam antitalent/
~°°kreativnost
~°°digitalac//ovisnica//
~°°fotografije//crno-bijele...retro//
~°°novi susjedi(L)
~°°albumi
~°°lakirat nokte
if you need me I´ll be there:
msn:kiiikica@hotmail.com

najdrazi=))**

Image Hosted by ImageShack.us

1.ckiss

Image Hosted by ImageShack.us

I will never forget youkiss

Image Hosted by ImageShack.us

always in my heart

Image Hosted by ImageShack.us

friends foreverkiss

Image Hosted by ImageShack.us

ja i doris**

Image Hosted by ImageShack.us

petra & doris=))

Image Hosted by ImageShack.us

doris=))

Image Hosted by ImageShack.us

ja & bačićsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

doris i ja

Image Hosted by ImageShack.us

josipa

Image Hosted by ImageShack.us

bačić i josipa

Image Hosted by ImageShack.us

na toboganu...

Image Hosted by ImageShack.us

u splitu.....


ja=)


nožica=)

Image Hosted by ImageShack.us

antea,čivljak,ja i kalina=))


nožica

Image Hosted by ImageShack.us

na plaži....

Image Hosted by ImageShack.us

doris=)

Image Hosted by ImageShack.us

forever together=))

Image Hosted by ImageShack.us

sekondo i doris=)

Image Hosted by ImageShack.us

khm...hehe..to su bili dani=)

Image Hosted by ImageShack.us

ja i petra

Image Hosted by ImageShack.us

bff=)

Image Hosted by ImageShack.us

petra,ja i iva

Image Hosted by ImageShack.us

gitara=)

Image Hosted by ImageShack.us

she makes me smile=))


Image Hosted by ImageShack.us

bjecve,bjecvice=))

Image Hosted by ImageShack.us

zalazak

Image Hosted by ImageShack.us

beautiful

Image Hosted by ImageShack.us

janis joplin=))

Image Hosted by ImageShack.us

gimnazijalke=)

Image Hosted by ImageShack.us

ja i moj mali frend=))*

Image Hosted by ImageShack.us

ja i oki/i rajevac/

Image Hosted by ImageShack.us

ja i sanchy=)




petak, 30.11.2007.

....somewhere over the rainbow....

ja ljepim roze cvjetice po noktima

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ja jedem zelene lizalice sa rozim stapicem
ja skacem u lokve i hodam bosa po kisi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ja plesem po ulicama
ja slusam njih i oni su u mom srcu/farmersko srce**
ja berem socne plodove ljubavi
na ljubicastim stablima

Image Hosted by ImageShack.us


ja kradem osmijeh suncu i
sezem do duge u potrazi za srecom

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







- 19:03 - Comment To Me... (31) - Print... - #


ponedjeljak, 26.11.2007.

budi moj medo :D

ja bi pravila onog meda u turbo limaČa iz onog budi moj medo :D
ko ce sa mnom??
btw ja nebi smjela imat medice aergicna sam smjc:(
i ocu svog tweetya natrag : (

Image Hosted by ImageShack.us

medici by doris=)

P.S.da ne kazete da ne pisem nis normalno
lijepo mi je sad preko praznika tako bla bla
ide se vanka
trazi se po internetu haljina za krizmu XD
smislja se sto za rodendan
jede u keruma XD haha
dogovara sa sanjom za stan(i za putovanje)-uspjet ce sve to sanja=)
prave se planovi za preuređenje sobe(odaaa)jedva cekam=))
i tako
odoh=)
eto vas
moram malo sredit blog i stavit nove slike ali sam lijena
pozdravljam vas i ljubim sve(lijenost na djelu-neda mi se izdvajat)
kisskisswavemahkiss

by:kike_labeloholičarka,zmijofobičarka_ovisnica o digitalcu_alergičarka:(

- 19:26 - Comment To Me... (0) - Print... - #


nedjelja, 25.11.2007.

*trazim ritam za disanje i kad ga jednom uhvatim obecajem da odlazim*

moje srce je na podu
razbijeno
u komadicima
gazite ga
uopce me ne briga
vise me ne boli
nakon toliko puta
ne
uopce
zivo mi se jebe
za vas....
za sve..

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:05 - Comment To Me... (34) - Print... - #


subota, 10.11.2007.

....zamisljam da nicega se vise ne sjecam.....

...ej ljudovi nakon dugo vremena evo i mene......kao sto vidite malo sam sredila blog......uhvatila vremena=)......nema nista novog....klasika.....
u skoli zajebancija.....zeljno se iscekuje vikend,a kad dode brzo prode.....
uglavnom sjedim vikendom u kaficima.....bio je petri rodendan prosli tjedan ali neda mi se prepricavat.....ugl bilo je superthumbupparty......bacicu je isto bio al ga nije slavio...tuzan....jutros sam bila s lorom po butigama.....
nasle smo teniske predivne ali nije bilo brojanonocry..
u cetvrtak idemo u makarsku.....weeeethumbupjedva cekam..
23 hladno pivocerek....weeeee...
nemam vise sta pisat......pa da prijedem na stafetu.....
Istina ili laz?
....hm....kako kad.....ma zaj se....bolja je istina ali ako nekad perevise boli onda je bolja laz...ili ne??**ma neam pojma...jeli bolje zivjeti predivan zivot u lazi ili bolan u istini??fkt neznam.....
Mrznja ili oprost?
a opet neznam....vise sam za oprost ali nekad me zaslijepi mrznja.....OPROST
Sladoled ili kolac?
i jedno i drugonjamisamo da je slatko.....opet neznam hahahlud
Motor ili auto?
opet neznam....volim motore....AUTO je bolje
Putovanje ili ucenje?
PUTOVANJE definitivno
Disco ili kafici?
neizlazim u disca ali dobra su.....ali vise sam za KAFICE....mozes se u miru ispricat s prijateljima....
Ljubav ili novac?
LJUBAV
Zlatna ribica-3 zelje?
ljubav,sreca,prijateljstvo
Sto te prvo na ljudima privuce?
osmijeh
Gdje se vidim u buducnosti?
neam pojma......kao odvjetnica??ludfkt neznam
PREDAJEM:
LoRa i NjeNe FriKusE=))
sanchy=))
aNa=P
DeeDee**

i jos jedna pjesma ~°°made by Me°°~

~°°jedna rijec premalo,dvije previse??°°~

jesam li rekla previse
ili premalo??*
nikad necu znati...
mozda je tako najbolje...
za Mene
za teBe
za svE....
mOzDa**

- 15:08 - Comment To Me... (34) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>