< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

...About me...

Ja sam Nikica....imam 12 godina...zivim u vz-u....
slusam rock....volim:decke s dugom kosom,more,ljeto,frendove,sebe...lol....
ne volim:umisljene i sebicne ljude, narodnjake, skolu i jos puno toga al mi se neda pisati!

Moj icq: 365-646-799

Linkovi

Hit Counter
Hit Counter

Blog.hr
Nella-moja ljubav,najbolja frndica...
Maya-jako dobra frendica,ide s menom u razred
Erna-tomčica,punkerica iz razreda,super cura
Mončica-hipačica,dobra frendica
Martina-moja sestra,ludzujonaughtyparty...smesna...u svom svijetu kiss
Stipe-najbolji frend....metalac iz razreda
Tina-zakon cura...zabavna,smesna...najfrendica moje sestre
Stazica-cura iz 7.raz......dobra je ona....



subota, 02.06.2007.

Novosti,zanimljivosti........... :)

Booooooook! Evo meni je dosadno pa sam odlucila napisati novi post.....
dosta se toga dogodilo u zadnje vreme...skola je zacas gotova pa se moram stalno uciti,ispravljati ocjene...uzas!burninmadheadbangmad
Jedva cekam ljeto i more!!!! Al nazalost nepem u barbarigu!shmrc...no
Tak mi je zal....nem vidla jana,renea.....jooj.....namcornamcor....kak glupo!beeeeeee......nella si je nasla novog....hehe.....DO GRLA!sam bu ona shvatila ovo do grla!lol.....vidla sam njegovu sliku....nije mi bas neki....zgleda ko Jim Carry....sry Nella....al svi vele da je uzivo bas slatiki...ah ne znam....mozda i je.....hehe.....
jucer smo dora,nella,maya,monika,erna,stipe,ficho,matko i ja bili u kinu....
gledali smo pirate s kariba...treci dio....i tam blizu nas sedeli su tak neki zgodni...pogotovo jedan emac.....nakon nekog vremena film nam je postal dosadan i otisli smo van s kina!hehe....isli smo do meka....na sladoled...i tako....posle smo isli do rampe pa je matku bilo dosadno i sa se pobral...al je onda nakon 15 min. poslal poruku dal se more vratiti jer ne znam kaj bu doma delal....hehe.....i dok se vratil isli smo do korza i tam su zasipali s secerom...i onda sam filipa zritala....al ja mislim da ga nije bas jako bolelo jer nisam bila tak gruba...hehe...i onda je ficho i nellu s secerom zasipal pa ga je klopila.....i jos nekej.....mmm,da....i dok sam isla doma tam su me neki cigani naganjali s biciklima al sam im pobegla....
ah.....i to je to....nemam vise kaj za napisati.....lepo mi i dalje komentirajte....pusa svima!pozzkisswave






| Reci nešto pametno… (40) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.