svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

...About me...

Ja sam Nikica....imam 12 godina...zivim u vz-u....
slusam rock....volim:decke s dugom kosom,more,ljeto,frendove,sebe...lol....
ne volim:umisljene i sebicne ljude, narodnjake, skolu i jos puno toga al mi se neda pisati!

Moj icq: 365-646-799

Linkovi

Hit Counter
Hit Counter

Blog.hr
Nella-moja ljubav,najbolja frndica...
Maya-jako dobra frendica,ide s menom u razred
Erna-tomčica,punkerica iz razreda,super cura
Mončica-hipačica,dobra frendica
Martina-moja sestra,ludzujonaughtyparty...smesna...u svom svijetu kiss
Stipe-najbolji frend....metalac iz razreda
Tina-zakon cura...zabavna,smesna...najfrendica moje sestre
Stazica-cura iz 7.raz......dobra je ona....



utorak, 22.05.2007.

Moja abeceda

Evo...vidla sam da svi rade svoje abeceda.....pa sam i ja odlucila napraviti svoju....hihi....evo:

A- Ana- moja mala,slatka sestricna koju jakooo vojim...kiss,AEROSMITH-najbolja grupa!!
B-Barbariga-najljepse mjesto na moru!tam sam upoznala Ivu!!!i Renea!!!!!!cerekkiss
C- Crazy,Cryn-dve meni najbolje pjesme od Aerosmitha!
Č- Čokolada- jednostavno ju OBOŽAVAM!
Ć- ne znam kaj da za to napisem....
D- Dečki- moram kaj objašnjavat?!
-Dino- moj bratić....krepavam od smeha dok sam s
njim....
DŽ-.....glupo slovo....
Đ- Đuras- najljepše prezime na svijetu....mda...mos
mislit...
E-Erna- moja tratinčica,sitna al dinamitna...lol...
F-Frizider-bzvz....to mi je prvo palo na pamet.....
G-Goni se-malo je glupo....al cesto to govorim....
H-Hormoni-poceli su divljati...loool....
I-Iva- to je jedna posebna djevojcica koja ide na 6.,
upoznale smo se na moru,moja najfrendica
zajedno s Nellom
J-Jebemti- cesto to koristim...hihi
K-Kiša-mrzim ju
L-lol-cesto koristim...
Lj-ljeto....
M-More-jedva cekam!!!!obozavam more!
-Mončica- hipačica,kul djevojčica!!!Djete cvijeca
N- Nikolina-posebno ime....lol....najljepse ime....
-Nela-ljubav mog života!kisscereknaughty
NJ-Njoki-njam,njam....
O-ne znam.....
P-Pizza-obozavam
R-Rock-ne treba objasnjavati....
S-Snovi-ponekad hocu da se neki snovi pretvore u
stvarnost....
Š-Škola-mrzim tu ustanovu!!
T-Teenage dirtbage-tu sam pjesmu cula kod Maje...
bas je dobra!
U-ne znam kaj da napisem za to slovo....
V-Volim-volim sebe...lol...
Z-Zaljubljena-uvijek!
Ž-Žvakaca-stalno ih imam......

I za kraj:

Visual Poetry - ImageChef.com




| Reci nešto pametno… (20) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.