Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: Bunnis deviantART
bRusHeVi: In obscro

...=)...



Kaj slusate?
Rock i metal
Hip-hop
Pop
Narodnjake
Zagorske
Country
Neke sasvim drugo
  
pollcode.com free polls




Image and video hosting by TinyPic
evo ja....hehe....

Image and video hosting by TinyPic
evo mojih starka.....

Image and video hosting by TinyPic
koji skok....hehe...ja i lucija...

Evo malo lijepih misli

Lakše je razbiti atom nego predrasudu.
Brod je siguran u luci, ali to nije razlog njegova postojanja.
Promjenite misli kako bi ste promijenili život.
Vraća vam se upravo ono što dajete.
Ljubav kavu dajemo je ljubav kakvu primamo.
Ne znate li što u životu želite postići, vjerojatno nećete postići puno.
Radost nije u stvarima, ona je u nama.
Uspjeh se hrani uspjehom i stvara nove uspjehe.
Ništa nije zanimljivo ako ti nisi zainteresiran.
Moje stanje ne odaje ga ono što vi vidite na mom tijelu, već ono što se događa u mojoj duši.



Evo....ovo su neki blogovi koje posjećujem
Lucija-super cura, super blog
Mateja (Krfa)-cool blog...
Vero-zakon blog....
Jelena-također dobar blog...posjetite
Archy (Barbara)zakon blog....komajte
Darko...dobar blog....
Janko....posjetite ovaj blog....
Melita....superiška blog...
Mia....blog je supp...=)
ak očete bit u linkichima samo javite u komsima i to je to..xd...
evo vam i bloga: Blog

.....:-).......

La vida es sueno.( Život je san.)sretan
I come from NOTHING to change EVERYTHING!!!smijeh
I want peace!!!:
I don't wanna fear rule my life.
Znam reći ne!
Ne bježim od izazova!
Wake me up when sadness gone.
It's so difficult to understand why I always wanna fly.
Let them see the real you.





Teenage Dirtbag Lyrics





Sweet Child O' Mine Lyrics

Slikice

Free Image <br />
Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic



Free Music

Free Music



Free Music


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

© ...I'll never forget your sound...





...we can leave this town and run forever...

eiii..pa di ste vi meni..prije nekoliko dana sam došla s mora..bilo je supačč..zadnjih dana je bilo dosadno jer su me već živcirali svi odrasli oko mene...joj..al ok..i to se preživi..nebum opisivala kaj sam radila na moru jer mi se needa...ko bu se svega sjetil??..ja sigurno nee

Image and video hosting by TinyPic


..s lucijom sam preslušavala cd-jeve od moje sister..kaj da velim..zakon su..otkrile smo puuno novih grupa...baš mi je dargo jer mi su već one stare dosadile....bolje da ne poćnem nabrajat sve grupe, pa bum navela samo neke...ovak..nickelback, gimme gimmies, him, nirvana, metallica itd..meni je bilo baš zabavno slušat sve te nove grupe...osim pjesama obožavam i spotove..najbolji su od evanescenca...jučer smo lucija i ja loodovale...bilo je zakon..poslje smo ogladnjele pa smo išle peć palačinkice..bilo su jaaami i njaami....ustvari samo ih je lucija pekla jer se meni svaka druga zapeče za tavicu..lol...zaboravila sam reći da sam jučer bila na ručku kod bake jer joj je bil imendan..bili su moji starci, ja, sister i teta..bilo je živa dosada osim toga kaj je bila fina papica...nisam mogla odmah otić jer bi bila nepristojna, pa sam morala slušat njihove dosadne i bezrazlogne razgovore..zbilja dooosadno...al ok..brzo sam se ja pokupila doma..i onda naravno na komp...hehe...baš sam jadna..sve ove dane najčešće provodim pred kompom...ah...moram napisat da sam si kupila ( ustvari tata mi je kupil ) zakojn narukvicu..kožna s metalnim kružićima..cooool....u osmom mjesece mi je ročkas pa bum morala malo zmišljat neke igre i tak..jedvaa čekam festival...nadam se da bu lunopark..hm..to bi bilo to od mene...nema više niš novog..kao što valjda več i svi znate moj život je dosadan i nezanimljiv..dobro tu i tam ga neke razveseli....gibam..pozzek i pussek mojim najdaržim blogerima....

Image and video hosting by TinyPic


27.07.2008. u 09:30

| KoMenTari (7) | pRinT | PeRmaLink |