borneot

petak, 17.12.2010.

TOPLO SRCE

Samo sam srce, samo toplo srce,

I sve je sreća što mi oči vide,

A ti trenuci - to su slavoluci

Kroz koje ljubav u trijumf ide!



~ ~ ~



Radosne misli. Hod bez težine.

Večernji vjetar nam proljeće nosi.

S juga je došo. Prepun svježine

Zbija nam svoje šale u kosi.



~ ~ ~DOBRIŠA CESARIĆ



Posve polako, o posve polako

Tajna se svjetlost u meni širi.

To zamrla radost otvara oči.

Ah, sunce u moje srce već viri.



~ ~ ~



Pukotina ima svaki život,

Kroz koje bližnji radoznalo zure

Motreći naše dane što žure.



~ ~ ~



Kadikada, u kasni sat,

Tajanstven dar mi bude dat,

I slušam šumne razgovore

Sa vjetrom što ih vodi more.



~ ~ ~



Na okno kaplja kiše kapne

I zasvjetluca tu i zapne.

Već kapne druga i svjetluca:

To jesen mi na okno kuca.



~ ~ ~



Tiho, o tiho govori mi jesen:

Šuštanjem lišća i šapatom kiše.

Al zima srcu govori još tiše.

I kada sniježi, a spušta se tama,

U pahuljama tišina je sama.



~ ~ ~



I smiješim se u meki suton,

Od zapaljenih zvijezda svečan,

I osjetim dubinu svega,

I da je život vječan - vječan.



- 11:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.