borneot

nedjelja, 18.04.2010.

sutra je novi dan...

Živi svoj dan i ne razmišljaj o sutrašnjim problemima koji se još nisu desili, i živi kako možeš a ne kako bi htio jer nismo sami i drugi trebaju život živjeti dostojanstveno.

- 12:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.04.2010.

Život je san a san su i sami snovi

Photobucket

- 22:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

VJERUJ U LJUBAV (nije od škode gledat spot ima se što.......)

- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

samo za tebe

- 21:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

živote

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ti si mi u krvi

- 20:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ŽIVOT JE LJEP

Dan kada sam krenuo s blogom i moje psihičko stanje je bilo koma.znajuči da što god napišem da je ta riječ već ispisana da je to doživljeno,zamišljeno,željeno ali mi je pisanje pomoglo poput psihoterapeuta.Nisam neki znalac upisanju odnosno da svoja razmišljanja,doživljaje,stavove,želje dobro ne prenosim rijećima ali potreba je tu da pišem.čovjek kroz život sazrijeva a koliko to ovisi o njemu i stavovima.moj se može naslutiti posjetom na ovaj blog POZITIVA,nisam čovjek koji živi u snovima ako sam pozitivan , samo sam na nedače i probleme koji život nosi spreman pozitivnim stavom jer i poslovica ONO ŠTO TE NE SLOMI SAMO TE OJAČA nije bezveze i bez smisla.Sve se događa uzročno posljedično i sve ima svoju svrhu.Kako čovjek može razlikovati dobro od lošega ako nije iskusio jedno i drugo.Zato živite život koji je jako ljep jer poteškoča u životu je s ralogom i odustajanje i misliti da je nešto nemoguče je odustajanje od života.NIJE SVAKI DAN SUNCE i kiša je tu ali ne može padati stalno i kada pada postoji kišobran koji te zaštiti da pokisneš.LJEPE ŽELJE I MISLI SVIM LJUDIMA MA GDJE GOD BILI, ispod sunca ili oblaka.

- 09:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 03.04.2010.

sretan uskrs svim ljudima dobre i loše volje

Photobucket

- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.